Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest N kwi 28, 2024 11:53



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Poczułem gniew 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Śr maja 04, 2005 5:31
Posty: 1
Post Poczułem gniew
Witajcie.
2 maja uczestniczyłem w zakończeniu spotkania rekolekcyjnego. Przeciągneło się ono do północy. Rozpoczał się więc 3 maja. Świeto kościelne, nakazane. Ja i kilku znajomych mieliśmy wyruszyc o godzinie 5 do domu i mielismy osiągnąć cel po godzinie 20. Nasz duspasterz stwierdził, że zeby nam nie odebrać możliwości uczestnictwa w eucharystii odprawi Msze dla wszystkich o 1 w nocy. Poczułem ogromny gniew, kłóciłem się, że przecież w takiej sytuacji jesteśmy zwolnieni z obowiazku uczestnictwa. Ksiądz był nieugiety i powiedział ze skoro mamy teraz tą możliwość to nieobecność bedzie grzechem.
Poszedłem na tą Msze bo, nie znam się dobrze na tym i bałem się popełnić grzech. Oznaczalo to dla kilku osób tylko 2 godziny snu przed czternastogodzinna trasą. Byłem przez cała Msze zły na wszystkich ktorym sie pomysł Mszy podobał. Nie chciałem podczas niej nawet podchodzic do ludzi na znak pokoju, no chyba ze ktos sam podszedl. Po Mszy szukalem kogos kto mnie wysłucha, zrozumie. Słyszałem tylko że takie jest prawo i trzeba być tego dnia na Mszy i że duchowny zrobił nam wielką przysługe.
Prosze napiszcie.
Czuje że to bylo bardzo niesprawiedliwe.
Oczywiście świetnie że była taka możliwość i osoby mające poczucie obowiazku mogly pojsc, ale czuje ze ci ktorzy tak nie mieli powinni być zwolnieni, a nie straszeni grzechem.


Śr maja 04, 2005 7:50
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sie 21, 2008 19:19
Posty: 12722
Post 
Informację o świętach nakazanych znajdziesz tutaj...
http://www.wiara.pl/tematcaly.php?idenart=1042458040

_________________
Aby we wszystkim był Bóg uwielbiony


Śr maja 04, 2005 8:08
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 17, 2005 22:28
Posty: 1652
Post