Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest N kwi 28, 2024 21:30



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Ateizm 

Czy mieliście "załamanie wiary" w waszym życiu?
Ankieta wygasła Pn sie 23, 2010 21:00
Tak, kilka razy. 57%  57%  [ 39 ]
Tak, raz. 23%  23%  [ 16 ]
Nie, nigdy. 20%  20%  [ 14 ]
Liczba głosów : 69

 Ateizm 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Śr lis 28, 2007 19:15
Posty: 8
Post Ateizm
Witam.Jestem tutaj nowy, to mój pierwszy post.Mam 13 lat, jestem uczniem 1 klasy gimnazjum.Gdy byłem młody, byłem bardzo religijny.Często się modliłem, zawsze chodziłem do kościoła, często sie wyspowiadałem, wystrzegałem sie przez grzeszeniem.O mniej więcej 1,5 roku(miałem około 11,5 lat , może 12) moja wiara załamała się.Kompletnie nie czułem potrzeby bliskości Boga, religii w moim życiu. Przestało mnie to wszystko obchodzić.Zacząłem grzeszyć, wchodziłem na strony kpiące z Kościoła.Ostatnio jest trochę lepiej, ale ciągle nie jest idealnie.Cóż mam zrobić aby jak niegdyś być człowiekiem religijnym?Proszę o pomoc.Pozdrawiam.


Śr lis 28, 2007 21:00
Zobacz profil

Dołączył(a): Cz sie 12, 2004 15:17
Posty: 1998
Post 
Też miałam w starszych klasach szkoły podstawowej załamanie wiary, nie chodziłam do kościoła, nie czułam potrzeby modlitwy, Boga.
Potem przyszło bierzmowanie i przyjście do nowej szkoły (średniej) i tam dzięki katechezie i innym ludziom trafiłam do oazy, co było ożywieniem mojej wiary i spotkaniem z Jezusem w mej młodości.

Własnie w tym wieku wspólnoty religijne, oaza, czy grupa lektorów, albo wyjazdy na Lednicę, spotkania z papieżem, Taize, oazy letnie są dobrym sposobem by ta wiara ożyła, by we wspólnocie gdzie jest wielu młodych ludzi doświadczyć żywej wiary i obecności Jezusa, by tak spędzić wolny czas że coś pociąga i pasjonuje a jednocześnie kieruje do Boga na ścieżkę wiary.


N gru 09, 2007 13:04
Zobacz profil

Dołączył(a): N lis 26, 2006 20:53
Posty: 60
Post 
a to zastanawiające.