Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest So kwi 27, 2024 17:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Bazylika Najświętszej Krwi Jezusa 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 23, 2004 4:34
Posty: 1814
Post Bazylika Najświętszej Krwi Jezusa
http://www.holyblood.org/EN/0.asp

Pomimo, że jestem początkującym Chrześcijaninem to powinienem znać takie miejsce...a jednak nie. Przypadkiem, kiedy byłem w Brugii (Belgia) trafiłem tam właśnie.

Czy ktoś z Was był tam może? Czy ktoś na ten temat cokolwiek wie?

pzdr :)

_________________
http://www.odnowa.jezuici.pl/


Cz sie 12, 2004 14:27
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 30, 2004 16:24
Posty: 3075
Post 
nie byłam... mo/że kiedyś drogi mojego zycia mnie tam zaprowadzą. Szczerze to nawet nie słyszałam, ze cos takiego jest...
... jak ja malo wiem o swiecie współczesnym... :oops:

_________________
Niebo gwiaździste nade mną, prawo moralne we mnie...
Obrazek
Obrazek


Wt sie 24, 2004 13:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 23, 2004 4:34
Posty: 1814
Post 
To ja polecam Niderlandy :)
Troszkę piałem tutaj o moim pobycie tam ('Laicyzacja") ... pomimo, że kraje protestanckie przez większość swego istnienia...to ilość kościołów i ich piękno rozwala :)

pzdr :)

_________________
http://www.odnowa.jezuici.pl/


Wt sie 24, 2004 13:51
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 30, 2004 16:24
Posty: 3075
Post 
dzieki, moze kiedys skorzystam z takiej propozycji, przy większej ilosci wolnego czasu i... zasobow finansowych....

_________________
Niebo gwiaździste nade mną, prawo moralne we mnie...
Obrazek
Obrazek


Śr sie 25, 2004 9:21
Zobacz profil
Post 
Spooman, ciekawa stronka ... przeczytałam i z myślą o Forumowiczach, którzy nie znają żadnego z języków zachodnich, pozwolę sobie podać kilka informacji :biggrin:

( Nie podejmuję się tylko tłumaczenia nazw i imion)