Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz maja 02, 2024 23:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Czy to możliwe? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 14, 2003 15:37
Posty: 883
Post Czy to możliwe?
Jako, ze na forum w tym dziale mozna wypytac o zdanie wszytkich, a przekrój wiekowy forumowiczów jest dośc spory tak wiec pozwole sobie na umieszczenie tutaj pytania:

Czy uważacie, że można się z kimś przyjaźnić (nie mylcie z kolegować) przez internet?
Czy w internecie mozna doszukać się przyjaciela?


(mam nadzieje, że to dobry dział na tego typu pytanie)

_________________
Obrazek
d(~_~)b Psałterz wrześniowy
www.polskastacja.pl


Pt sty 09, 2004 17:16
Zobacz profil WWW
Post 
Nie znam się aż tak na przyjaźni, ale odpowiedź wydaje mi się oczywista (co nie oznacza, że prawdziwa)

Koleżeńskość od przyjaźni różni chyba to, że ta druga charakteryzuje się większą otwartością na drugiego człowieka i większym zaufaniem.

Internet umożliwia anonimowość, co powoduje, że wymiana poglądów, spostrzeżeń, myśli tą drogą jest łatwiejsza, gdyż nie ma zachamować.
Ryzykuję więc tezę, że jeśli chcesz mieć przyjaciela to internet jest doskonałym rozwiązaniem.

Natomiast nie ma kontaktu face to face. Więc z drugiej strony zapewne nie ma nic bardziej alienującego niż przyjaźnie przez internet.

No, chyba że się jakaś grupa spotka w realu.


Pt sty 09, 2004 18:16
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 08, 2004 14:13
Posty: 77
Post Re: Czy to możliwe?
Skaja napisał(a):
Jako, ze na forum w tym dziale mozna wypytac o zdanie wszytkich, a przekrój wiekowy forumowiczów jest dośc spory tak wiec pozwole sobie na umieszczenie tutaj pytania:

Czy uważacie, że można się z kimś przyjaźnić (nie mylcie z kolegować) przez internet?
Czy w internecie mozna doszukać się przyjaciela?


(mam nadzieje, że to dobry dział na tego typu pytanie)