Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Pt cze 07, 2024 8:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna strona
 Nowy Minister Edukacji 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 7:39
Posty: 2702
Lokalizacja: Paragwaj
Post 
Napisze, to wpadnie do mnie prewencja- w końcu tak z młodzieżą rozmawia minister edukacji.
Kilka dobrych pomysłów, jako do niedawna uczeń mógłbym mieć. Z pewnością lepszych niż zabieranie jednej godziny w-fu itp.

_________________
Shame on the night
for places I've been and what I've seen
for giving me the strangest dreams
But you never let me know just what they mean
so oh oh so shame on the night alright
And shame on you


Pt cze 23, 2006 21:20
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 11, 2006 14:23
Posty: 3613
Post 
A. napisał(a):
Napisze, to wpadnie do mnie prewencja- w końcu tak z młodzieżą rozmawia minister edukacji.
Kilka dobrych pomysłów, jako do niedawna uczeń mógłbym mieć. Z pewnością lepszych niż zabieranie jednej godziny w-fu itp.

Jako świetlana przyszłość Polski, marnie wypadasz.

Gdzie to minimum odwagi cywilnej. Pisać brednie i głupoty anonimowo na jakichś forach nic nie kosztuje, nie ?

_________________
Obrazek
Gdy rozum śpi, budzą się po.twory.


Pt cze 23, 2006 21:27
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 7:39
Posty: 2702
Lokalizacja: Paragwaj
Post 
Kosztuje. Może Ty masz na lewo neta, ale ja za niego płace:>
Nie mam zmiaru być przyszłością polski jakoś tak, a tymbardziej świetlaną. No chyba, że bede się na stosie jarał;]

_________________
Shame on the night
for places I've been and what I've seen
for giving me the strangest dreams
But you never let me know just what they mean
so oh oh so shame on the night alright
And shame on you


Pt cze 23, 2006 22:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 11, 2006 14:23
Posty: 3613
Post 
Dla kogo to
Cytuj:
Abp Michalik: w Polsce kontestuje się legalny rząd
Poznań, 23.06.2006

Przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski, arcybiskup Józef Michalik skrytykował w piątek w Poznaniu kontestowanie poczynań rządu i wezwał społeczeństwo do głębokiej odnowy moralnej.

- Symbolem choroby, która nas toczy są afery prasowe, paliwowe i inne. Gorsząca kontestacja wszystkiego, co legalnie wybrany rząd próbuje podejmować - mówił metropolita przemyski w kazaniu wygłoszonym podczas Mszy św. w intencji ofiar Poznańskiego Czerwca 1956 roku.

- Myślę, że i dziś potrzebna jest wielka praca, zryw do uzdrowienia, niemal rewolucja poznańska, która podejmie się reformy myślenia. Na pewno brzemienna w ofiary, ale pomoże zerwać ze starymi przyzwyczajeniami życia półprawdą półuczciwością i półzaangażowaniem - stwierdził arcybiskup Michalik, którego słowa wierni nagrodzili oklaskami.

KAI (zas //mr)

są puste słowa, niech nie komentuje.
Ostatecznie to homilia do tych co nie kontestują słów swoich pasterzy.

_________________
Obrazek
Gdy rozum śpi, budzą się po.twory.


So cze 24, 2006 2:57
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Pn lut 20, 2006 9:05
Posty: 818
Post 
Cytuj:
jeśli założymy, że dziecku do takiego prawidłowego rozwoju potrzebne jest N godzin ruchu w tygodniu, to przy spadku ruchliwości pozalekcyjnej (tv i komputery zamiast kopania piłki na podwórku) należałoby raczej zwiększać liczbę godzin w-f w szkole.
Czyli zmuszać młodzież do uprawiania sportu na siłę;) A może lepiej tak zaplanować te 3 h wuefu, żeby ich umotywować do sportu jako takiego, także poza szkołą?

Cytuj:
micked napisał(a):
Cała ta sprawa liczby godzin to wg mnie robienie ludziom wody z mózgu. Szkolny WF, jak każda inna lekcja, to forma pańszczyzny, którą, choć są wyjątki, po prostu czasami się "odrabia". Czy nie lepiej tą samą kasę dać na dofinansowanie sportowych zajeć pozalekcyjnych dla chętnych?

Tym tokiem myślenia można w ogóle zlikwidować szkoły.

Nieuczciwy argument. Przecież nie mówię o likwidacji WF-u, tylko o tym, ze zwiększanie liczby godzin WF nie jest jedynym środkiem do osiągnięcia celu, są inne, często bardziej efektywne, zwłaszcza, gdy wiążą się ze wsparciem różnych lokalnych inicjatyw. Państwo jest najdroższym organizatorem.


So cze 24, 2006 8:27
Zobacz profil

Dołączył(a): Cz cze 09, 2005 16:37
Posty: 10694
Post 
micked napisał(a):
Cytuj:
jeśli założymy, że dziecku do takiego prawidłowego rozwoju potrzebne jest N godzin ruchu w tygodniu, to przy spadku ruchliwości pozalekcyjnej (tv i komputery zamiast kopania piłki na podwórku) należałoby raczej zwiększać liczbę godzin w-f w szkole.
Czyli zmuszać młodzież do uprawiania sportu na siłę;) A może lepiej tak zaplanować te 3 h wuefu, żeby ich umotywować do sportu jako takiego, także poza szkołą?


Całe szkolnictwo polega na zmuszaniu młodzieży do tego, co państwo uzna za słuszne. Dlaczego akurat w-f traktować inaczej?

micked napisał(a):
Nieuczciwy argument. Przecież nie mówię o likwidacji WF-u, tylko o tym, ze zwiększanie liczby godzin WF nie jest jedynym środkiem do osiągnięcia celu, są inne, często bardziej efektywne, zwłaszcza, gdy wiążą się ze wsparciem różnych lokalnych inicjatyw. Państwo jest najdroższym organizatorem.


Powtórzę swoje pytanie: dlaczego ma to dotyczyć jedynie w-fu, a nie np. polskiego. Albo wychowania patriotycznego?


Pn cze 26, 2006 17:02
Zobacz profil

Dołączył(a): Cz cze 09, 2005 16:37
Posty: 10694
Post 
Cytuj:
Abp Michalik: w Polsce kontestuje się legalny rząd


Ciekawe, czy abp Michalik był takim zdeklarowanym demokratą w poprzedniej czterolatce ;-)


Pn cze 26, 2006 17:05
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 14, 2005 9:49
Posty: 10063
Lokalizacja: Trójmiasto
Post 
No właśnie nie.

I to, niestety, jest tendencyjność: zalezy, jaka jest władza - jak krytykuje się "lewaków", to cichosza; jak się krytykuje prawicę - to "kontestowanie demojratycznego rządu".

_________________
Wiara polega na wierzeniu w to, czego jeszcze nie widzisz. Nagrodą wiary jest zobaczenie wreszcie tego, w co wierzysz. (św. Augustyn z Hippony)

Było, więc jest... zawsze w Bożych rękach - blog | www


Pn cze 26, 2006 18:35
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Pn lut 20, 2006 9:05
Posty: 818
Post 
SweetChild napisał(a):
Całe szkolnictwo polega na zmuszaniu młodzieży do tego, co państwo uzna za słuszne.
To jest podejście totalitarne. A ja uważam, że dobry pedagog potrafi motywować uczniów do nauki, i nie musi ich zmuszać. Oczywiście nie ma państwa bez pewnych obowiązków obywateli (czyli pewnego przymusu), ale jeżeli jest tylko przymus(jak w cytacie), to nie jest juz państwo, ale więzienie.


Pn cze 26, 2006 21:25
Zobacz profil

Dołączył(a): Pn lut 20, 2006 9:05
Posty: 818
Post 
SweetChild napisał(a):
Cytuj:
Abp Michalik: w Polsce kontestuje się legalny rząd
Ciekawe, czy abp Michalik był takim zdeklarowanym demokratą w poprzedniej czterolatce ;-)
Może i był. W końcu nie było takiej kontestacji, inicjatyw uczniowskich, ani nagonki mediów, gdy ministrem edukacji zostawał znany specjalista od marksizmu Jerzy Wiatr.


Pn cze 26, 2006 21:31
Zobacz profil

Dołączył(a): Cz cze 09, 2005 16:37
Posty: 10694
Post 
micked napisał(a):
SweetChild napisał(a):
Całe szkolnictwo polega na zmuszaniu młodzieży do tego, co państwo uzna za słuszne.
To jest podejście totalitarne. A ja uważam, że dobry pedagog potrafi motywować uczniów do nauki, i nie musi ich zmuszać. Oczywiście nie ma państwa bez pewnych obowiązków obywateli (czyli pewnego przymusu), ale jeżeli jest tylko przymus(jak w cytacie), to nie jest juz państwo, ale więzienie.


Dla jasności, szkolnictwo oparte na przymusie nie jest moją wymarzoną wizją systemu edukacji. Też uważam, że dobry pedagog potrafi motywować uczniów do nauki, ale z drugiej strony jestem realistą i zauważam stan faktyczny: nie każdy pedagog jest ideałem a niektórych uczniów chyba nawet ideał nie potrafiłby zmotywować do nauki. Fakty są takie (w mojej ocenie), że całe szkolnictwo polega na zmuszaniu młodzieży do tego, co państwo uzna za słuszne.. Oczywiście jest to uogólnienie i są wyjątki, które jednak tylko potwierdzają regułę.

Ale to już bardziej ogólne rozważania, a chodziło o sprawę wychowania patriotycznego kosztem w-fu. Jeżeli założymy, że nauczyciel potrafi zmotywować uczniów do dobrowolnego uprawiania sportu poza szkołą, to dlaczego nie mielibyśmy założyć, że potrafi zmotywować uczniów do postaw patriotycznych, do wizyty w bibliotece czy muzeum w czasie pozalekcyjnym?

micked napisał(a):
SweetChild napisał(a):
Ciekawe, czy abp Michalik był takim zdeklarowanym demokratą w poprzedniej czterolatce

Może i był. W końcu nie było takiej kontestacji, inicjatyw uczniowskich, ani nagonki mediów, gdy ministrem edukacji zostawał znany specjalista od marksizmu Jerzy Wiatr.


Była akcja obrzucenia jajkami ministra Wiatra (zdaje się, że w jakiś sposób inspirowaną przez dziś tak praworządną MW) "Nagonkę" prasową też pamiętam do dziś (nagonkę w cudzysłowiu, bo ani niezadowolenia z Wiatra, ani niezadowolenia z Giertycha nie nazwałbym nagonką).


Wt cze 27, 2006 10:05
Zobacz profil
Post 
Ciekawy wywiad z ministrem Giertychem przeprowadzil ks. I Skubis zachecam do przeczytania.

http://www.lpr.pl/?sr=!czytaj&id=4948&d ... pocz=0&gr=


Śr cze 28, 2006 1:08
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lut 14, 2005 20:43
Posty: 682
Post 
Ks. Ireneusz Skubiś napisał(a):
Panie Premierze, nie ukrywam, że cieszę się, iż wreszcie ktoś myśli oświacie i szkole jako instytucji wychowawczej, wspomagającej w tym procesie rodziców.

Heh, juz z pierwszych zdan, przebija olbrzymi obiektywizm tego wywiadu.
Ks. Ireneusz Skubiś napisał(a):
Stąd zapewne akcje sprzeciwu wobec Pana koordynowane przez Związek Nauczycielstwa Polskiego oraz tzw. Inicjatywę Uczniowską związaną z tygodnikiem „Nie”. Jak Pan to skomentuje?

Pewnie, same komuchy tam protestowaly(ROTFL). Ja zaobserwowalem cos innego, ale ks. Skubis pewno wie lepiej.
Roman Gierych napisał(a):
]Moje wejście do Ministerstwa Edukacji Narodowej oznacza także znacząca zmianę kierunku działań polskiej oświaty. Chcemy kształcić młodzież, ucząc otwartości naprawdę, kultury życia, chcemy przekazywać integralną wizje o człowieku, co jawnie sprzeciwia się głosom opowiadającym się za swoboda seksualna oraz kształceniem młodzieży w duchu marksistowsko-leninowskim.

Heh, dobrze ze Roman przyszedl, bo poprzednio w szkole sie nie mowilo o niczym, poza promocja homoseksualizmu i marksizmu :D . Przez te parenascie lat niezauwazylem, by ktos mnie indoktrynowal. Az do teraz :) .
Roman Gierych napisał(a):
Parę dni temu w jednej z liberalnych gazet ukazała się informacja, że dyrektor szkoły publicznej w Warszawie pozwolił nauczycielom i dzieciom pójść na nielegalną demonstrację, gdzie próbowano aktami przemocy zakłócić prace Ministerstwa Edukacji Narodowej. Tego typu postawy nauczycieli i dyrektorów są przykładem, jak wiele zmian potrzeba w polskiej edukacji.

Dobre, dobre. Aktami przemocy... szkoda, ze nie wzieli przykladu z MW i nie zaczeli rzucac kamieniami w ministra. Zaloze sie, ze gdyby dyrektor pozwolił nauczycielom i dzieciom pójść na nielegalną demonstrację przeciw homoseksualizmowi, Roman bylby zachwycony.
Roman Gierych napisał(a):
Kwestia kluczową jest tutaj określenie tego, czym jest patriotyzm. W tradycyjnym lub, jeśli ktoś woli, klasycznym ujęciu to miłość do ojczyzny.

Pusty slogan, bo wazne jest to, jak ta milosc ma sie objawiac. Jesli "pozno endecko", czyli jako zamkniecie na wszystko co obce i kult swojskosci, to nie jest to najlepszy pomysl.
Roman Gierych napisał(a):
Panie Premierze, co z tanimi podręcznikami, czy będą dostępne na rynku w nadchodzącym roku szkolnym?

Z tanimi podrecznikami Roman spapral bo rozwalil przygotowana umowe i zacza wprowadzac wlasna, ktora bedzie gotowa za rok :D .
Roman Gierych napisał(a):
- Pan Mirosław Sielatycki dopuścił do wydania oficjalnego podręcznika dla nauczycieli, gdzie skrytykowano Polskę i inne kraje europejskie za brak możliwości adopcji dzieci przez homoseksualistów i za brak możliwości zawierania małżeństw homoseksualnych.


Szkoda, ze nikt nie mowi o tym, iz bylismy wlasciwie zobligowani do wydania tej broszury, i co wazniejsze bylo prawne zastrzezenie, ze nie mozna w niej zmienic ani slowa.

-----
Podsumowujac wywiad byl denny, bo koszmarnie tendencyjny(zreszta jaki mogl byc, skoro jest na stronie LPR). Nie zadano zadnego trudnego pytania, a odpowiedzi nie zawieraly wlasciwie zadnych konkretow.

_________________
Kto przeczy, że istnieją idee, ten jest poganinem, bo przeczy, że istnieje Syn


Śr cze 28, 2006 6:32
Zobacz profil
Post 
Przeczytałem wywiad z R.Giertychem i uważam,że warto było podpisać apel na rzecz dobrej szkoły.Polska edukacja wymaga głębokiej reformy.Dziękuję.


Śr cze 28, 2006 9:28
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lut 14, 2005 20:43
Posty: 682
Post 
Cytuj:
Polska edukacja wymaga głębokiej reformy

Czemu potrzebuje i na czym ta rewolucja ma polegac?

_________________
Kto przeczy, że istnieją idee, ten jest poganinem, bo przeczy, że istnieje Syn


Śr cze 28, 2006 19:36
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna strona

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL