Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest So kwi 27, 2024 22:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 ocenia niedostateczna 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): So cze 13, 2009 9:00
Posty: 3
Post ocenia niedostateczna
witam uzytkownikow forum wiara.
jestem w 3 kalsie technikum . moja katechetka mnei nie lubi , nie ma jej juz 2 miesiac , we wtorek konferecja.
moje oceny to 5, 1, ,1 gorzi mi ocenia niedostateczna. stad moje pytanie , bo pewien ksiadz mi mowil ze mozna miec ocene 1 na koniec. ona obniza srednia ale i tak dostaje sie promocej do nastepenej kalsy ,, jak to jest , ??


So cze 13, 2009 11:09
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 11, 2009 9:15
Posty: 327
Post 
Dowiesz się w przyszłym tygodniu, jak dostaniesz świadectwo do ręki.. ;)

_________________
Trudno jest dżwigać świadomość własnych porażek.Jeszcze trudniej dżwigać kamienie sumienia.A już najtrudniej dostrzec i dżwignąć człowieka.


So cze 13, 2009 11:15
Zobacz profil

Dołączył(a): So cze 13, 2009 9:00
Posty: 3
Post 
wtedy moze byc za pozno ;) tzn bedzie :p jestem ciekaw bo nie wiem czy mam podjac jakies dzialania., odszuakc katechetke ....co nie bedize latwe


So cze 13, 2009 11:21
Zobacz profil
Post 
Ocena roczna z religii nie ma wpływu na promocję do klasy programowo wyższej ani na ukończenie szkoły.
http://www.katecheza.episkopat.pl/zasady.htm


So cze 13, 2009 11:23
Post 
P.S.

Z Twoich ocen wychodzi raczej 2 - oprócz tego o planowanej ocenie 1 nauczyciel ma obowiązek powiadomiś ucznia/rodziców na miesiąc przed końcem roku (ten czas może być trochę różny zależnie od szkoły). Jeśli nie było powiadomienia, nie można postawić 1.


So cze 13, 2009 11:25

Dołączył(a): So cze 13, 2009 9:00
Posty: 3
Post 
Dzieki BARANKU za odpowiedz;-)