Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Pt kwi 26, 2024 18:53



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 katecheza 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): N lut 03, 2008 8:54
Posty: 35
Post katecheza
Skoro tu tyle wypowiedzi na temat katechezy w szkole to ja też coś dodam. Jestem z wykształcenia katechetką, ukończyłam KUL i od jakiegos czasu poszukuję pracy w szkole. W związku z tym mam pytanie, czemu księża którzy mają tyle pracy w parafii uczą religii w szkole i zajmują miejsce świeckim katechetom. Nieraz taki ksiądz wcale nie potrafi sobie z młodzieżą poradzić i o wiele lepiej poradził by sobie katecheta świecki
Proszę o wypowiedzi na ten temat

_________________
Wszystko mogę w tym który mnie umacnia


Śr lip 13, 2011 18:36
Zobacz profil

Dołączył(a): Pn lip 04, 2011 11:29
Posty: 1541
Post Re: katecheza
IMO wyswiecony katolicki kaplan ma najwieksze kompetencje do tego aby przekazywac nauki katechetyczne.. najwiecej laski Bozej, aby utrzymac wlasciwy kurs,
a to ze wiele kaplanow bladzi i grzeszy, to inna para kaloszy, ale bardziej wiarygodnym na pewno jest kaplan niz swiecki..
i moje wlasne dzieci - chcialbym aby nauczal kaplan, nie swiecki katecheta..

_________________
Króluj nam Chryste !
http://www.duchprawdy.com
http://sacerdoshyacinthus.wordpress.com


Pt lip 15, 2011 13:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 05, 2011 18:22
Posty: 109
Post Re: katecheza
To prawda , że księża są czasami za mięccy i dzieciaki im włążą na głowę .


Pt lip 15, 2011 13:58
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 09, 2007 23:54
Posty: 1036
Post Re: katecheza
tak..tez zdecydowanie wolałabym aby moje dzieci uczył ksiądz


Pt lip 15, 2011 14:28
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 17, 2006 18:47
Posty: 12979
Post Re: katecheza
noOne, renata155