Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest So maja 18, 2024 2:28



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Czy warto? 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): So lut 09, 2008 23:12
Posty: 5
Post Czy warto?
Witam!

Jestem studentem Uniwersytetu Śląskiego, obecnie w stanie załamania duchowego.

Czasami tracisz wiare? chciałbyś zaspokoić swoje obłudne rozkosze obłudnego życia?

zadaj sobie pytanie czy warto?

Odpowiem Ci, że napewno NIE!

Kiedyś byłem bardzo wierzący, kochałem Boga bardzo mocno (dalej również kocham), chodź to już nie to samo, od 2 lat zmieniłem się na gorsze. Pewna osoba zadała mi pytanie: "A wierzysz w Boga i chodzisz do Kościoła?" odpowiedziałem twierdząca, że Tak. Wyraz twarzy bezcenny, kto jak kto, ale ja "wierzący"? z takim życiem jakie prowadze? niemożliwe.

Jestem na przegranej pozycji, nie potrafie pogodzić się z Bogiem, i rzucić nałogów jakie mnie dręczą.

Jeśli chcesz iść tą samą drogą, NIE IDŹ, żyj z Bogiem, bądź pobożny, a napewno lepiej będziesz się czuł i żył niż ja i moje przegrane życie

Bóg z wami


N lut 10, 2008 0:43
Zobacz profil

Dołączył(a): Śr maja 09, 2007 7:24
Posty: 4028
Post 
Dobrze że ostrzegasz na własnym przykładzie, ale utrata wiary nie jest jednoznaczna ze stoczeniem się. Człowiek tracąc wiarę traci pewne założenia światopoglądowe, ale nie kręgosłup moralny. No chyba że przed popełnianiem zła i skrajnie hedonistycznym życiem powstrzymywała go jedynie perspektywa piekła.


N lut 10, 2008 1:13
Zobacz profil

Dołączył(a): So lut 09, 2008 23:12
Posty: 5
Post 
Dzięki :)


N lut 10, 2008 12:22
Zobacz profil

Dołączył(a): So sie 18, 2007 13:38
Posty: 1656
Post 
Człowieku jesteś dopiero na studiach , a już mówisz o przegranym zyciu?
A czy Ty czasem nie przesadzasz? Kryzysy w życiu okresowo zdarzają się każdemu ,po siedmiu latach tłustych następuje siedem lat chudych i jest to normalne.


N lut 10, 2008 12:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 09, 2008 16:40