Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz maja 02, 2024 18:42



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Jak mam rozpoznać co czuję??? 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Cz sie 20, 2009 17:21
Posty: 6
Post Jak mam rozpoznać co czuję???
Wtam Wszystkich!!! :)
Jestem w IV klasie technikum, idzie mi całkiem dobrze myślałem nawet o studiach ale od pewnego czasu coś się zmieniło. Zaczołem zastanawiać się coraz bardziej nad seminarium. Jestem ministrantem i służę u boku proboszcza od 8 roku życia. Mam kontakt z księżmi i dobrze się czuję w ich towarzystwie. Chciałym sprubować ale jestem wewnętrznie rozdarty, nie wiem czy mnie Ktoś woła czy chcę uciec od kłopotów.

O seminarium zaczełem myśleć w wieku 10 lat wtedy po raz pierwszy porozmawiałem z proboszczem który był ucieszony i powiedział że jeszcze długa droga przedemną. Po paru latach ta chęć do wstąpienia do seminarium odeszła. Ale w tym roku wróciła. Czuję coś jakby wołanie ale nie wiem czy to napewno to. Nie jestem pewny siebie

_________________
jeśli masz o co walczyć walcz o to


Cz sie 20, 2009 19:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 27, 2007 15:17
Posty: 1233
Lokalizacja: Nowy Sącz
Post 
Z upierdliwości człowieka, który skończył klasę humanistyczną: uważaj, jak piszesz, bo robisz byki że aż się Ziemia trzęsie ;) Ale to tak na przyszłość - na maturze Ci nie odpuszczą tak łatwo ;)

Wracając do tematu: masz jeszcze rok, więc spokojnie :) Gdybym ja rok temu wiedział to, jak mi się ten rok potoczy, to najchętniej dałbym się zamrozić i kazałbym się obudzić za półtora roku :) Jeśli czujesz w sercu powołanie (zakładam, że tak jest) przemódl to. Tylko błagam: nie powtarzaj mojego błędu - monotematycznego patrzenia na życie i traktowaniu innych jego aspektów "po łebkach". Mea culpa - przyznaję się do tego i pewnie dlatego teraz mam bardziej pod górkę.