Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz mar 28, 2024 13:39



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Grzeszę chęcią zemsty 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Pn lip 11, 2016 17:02
Posty: 28
Post Grzeszę chęcią zemsty
Co zrobić kiedy grzeszę chęcią zemsty na kimś kto nie zaszkodził mi jakoś bardzo,ale zrobił coś bardzo wkurzającego,bezczelnego,chamskiego oraz niezgodnego z zasadami współżycia społecznego i nie chce przeprosić.Nie mogę się pogodzić z niesprawiedliwością ,że uszło to mu bezkarnie w trakcie sprawy w sądzie .Co jakiś czas rozmyślam jak fajnie byłoby gdyby został wyrzucony z pracy a nawet pobity tak,że zostałby inwalidą.Miewam czasami nawet takie wizje,że zarówno ten sędzia ( jestem prawnikiem i wiem,że albo tak głupi albo skorumpowany)jak i on powinni zostać nabici na pal lub spaleni na stosie.


Pn lip 11, 2016 17:10
Zobacz profil

Dołączył(a): Pn lip 11, 2016 17:02
Posty: 28
Post Re: Grzeszę chęcią zemsty
wiem,że każdy kto przegrał w sądzie żali się,ale ja jestem wykształcony w tym kierunku i wiem,że to albo tak głupich mamy sędziów,albo tu był jakiś przekręt,boli mnie niesprawiedliwość,że ten ktoś nie dostał nauczki w sądzie


Pn lip 11, 2016 17:18
Zobacz profil
Post Re: Grzeszę chęcią zemsty
A w efekcie, to nie cierpi osoba, która Ci zawiniła, ale właśnie Ty.....takie są "uroki" chęci odwetu.


Pn lip 11, 2016 17:21

Dołączył(a): Pn lip 11, 2016 17:02
Posty: 28
Post Re: Grzeszę chęcią zemsty
ale jak się tego pozbyć


Pn lip 11, 2016 17:40
Zobacz profil
Post Re: Grzeszę chęcią zemsty
jaaaaaa napisał(a):
ale jak się tego pozbyć

Łatwo nie jest :( .....jeśli jesteś chrześcijaninem to mogę Ci doradzić poczytać/przemyśleć modlitwę Pańską, konkretnie: i odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym winowajcom..
W tym dziale "żyć wiarą" znajduje sie wątek "zrozumieć Ojcze Nasz" - możesz zerknąć.


Pn lip 11, 2016 18:16

Dołączył(a): Pn lip 11, 2016 17:02
Posty: 28
Post Re: Grzeszę chęcią zemsty