Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz mar 28, 2024 10:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
 Nie każda muzyka łagodzi obyczaje 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Pn gru 12, 2005 19:49
Posty: 19
Post Nie każda muzyka łagodzi obyczaje
Nie każda muzyka łagodzi obyczaje

Ciekawy jestem, czy się z tym artykułem ks. Witolda Głuszka zgadzacie, czy też nie :>

_________________
Pozdrawiam!
Apostoł

www.apostol.pl <- Zapraszam!!!


So lut 10, 2007 10:16
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Pt lut 09, 2007 22:37
Posty: 6
Post 
Link do srtykułu nie działa, chyba coś z serwerem.
Jestem muzykiem kompozytorem (samoukiem). Muzyka bardzo mnie interesuje, więc jak tylko link do artykułu zacznie działać, chętnie go przeczytam i wyrażę swoją opinię:)


So lut 10, 2007 11:45
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): N lut 19, 2006 17:18
Posty: 7422
Post 
Mi link działa ok :)
Co do artykułu, to zapoznałem się tylko z fragmentami, po raz któryś nie chce mi sie czytaś tych samych bredni. Własnie bredi. Tyle o tym było artykułów, tyle tematów na tym forum. Jestem żywym zaprzeczeniem tez stawianych w artykule. Summa summarum jest to dno


So lut 10, 2007 12:38
Zobacz profil
Post 
Aye, Kaym rzekła już wszystko na ten temat co ja mógłbym chcieć powiedzieć. I zapewne to co chciałaby powiedzieć większość juzerów tego forum :D


Pn lut 12, 2007 5:24
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 24, 2006 18:13
Posty: 2267
Lokalizacja: Poznań
Post 
Cytuj:
Przykładem bardzo pozytywnej muzyki są między innymi utwory Eleni. Mamy też coraz więcej pięknych piosenek religijnych [np.: ks. Stefan, ks. Paweł, O . Bogusław] - słuchajmy ich, gdyż taka muzyka na pewno głęboko pouczy i wyciszy niepokój serca.



Ulubieni wykonawcy ojca imperatora :D:D


Tan artykuł jest po prostu śmieszny :D Nie będę go komentował, bo powiecie, że się powtarzam - rozum, a co za tym idzie świadomość dobra i zła i wolna wola)

_________________