Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz mar 28, 2024 11:25



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
 W świątyni buddyjskiej pokłony - grzech? 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): So wrz 21, 2013 12:51
Posty: 1
Post W świątyni buddyjskiej pokłony - grzech?
Witam. Studiuję język koreański w Koreii Południowej. Za kilka tygodni, będę musiała spędzić 3 dni w świątyni buddyjskiej, gdyż jest to 'szkolna wycieczka'. Z tego co wiem, zostanę obudzona z innymi studentami o godzinie 3 nad ranem. Wtedy będziemy musieli udać się do świątyni i pokłonić się 100 razy buddzie. Nikt nie wytłumaczył mi jeszcze, czemu mają służyć te pokłony, gdyż nauczycielka słabo mówi po angielsku. Jednak moi rodzice są temu przeciwni. Twierdzą, że będzie to grzech. Jestem osobą, dosyć tolerancyjną, być może z powodu, gdyż dużo podróżuję. Wiem, że wierzę w jedynego Boga i nie zamierzam zmieniać swojej religii. Sądzę, że po prostu odmówię pokłonów, ale chciałabym usłyszeć od was opinie na ten temat. Czy pokłon buddzie to grzech?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Adriana


So wrz 21, 2013 12:58
Zobacz profil
Post Re: W świątyni buddyjskiej pokłony - grzech?
To już trzebaby chyba rozstrzygnąć w swoim sercu. Ja bym się nie pokłoniła, pomimo tego, że przyjmuję iż w każdej religii jest jakaś tam cząstka prawdy o Jedynym Bogu (a ludzie urodzeni w tamtej kulturze oddają cześć Bogu tak jak potrafią i zostali nauczeni) to jednak nie musi i chyba nie powinno oznaczać, że powinnam obcym wyobrażeniom (pod którymi nie do końca wiadomo co się kryje) oddawać hołd.


So wrz 21, 2013 14:11
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 09, 2010 8:49
Posty: 994
Post Re: W świątyni buddyjskiej pokłony - grzech?