Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz kwi 25, 2024 17:45



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
 Mój syn jest homoseksualistą. Kocham go takim jaki jest. 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Cz maja 26, 2005 0:23
Posty: 1
Post Mój syn jest homoseksualistą. Kocham go takim jaki jest.
Z wykształcenia jestem doktorem farmacji. Mam żonę i dwójkę dzieci. To Wojtek i Sylwia. Moje oczka w głowie. Żona obecnie nie pracuje. Córka chodzi do drugiej klasy liceum a syn poszedł na Politechnikę. Ma dwadzieścia lat i właśnie zaczyna sesję. Jestem dumny ze swoich dzieciaczków.
Mam mały dylemat gdyż niedawno dowiedziałem się od córki, że Wojtek jest gejem i że ma chłopaka, którego poznał na studiach. Jest to dla mnie sytuacja zupełnie nowa. W pracy i podczas studiów spotykałem homoseksualistów i jako człowiek który zajmuje się zdrowiem publicznym nie mam nic przeciwko tym ludziom. Ale teraz problem dotyczy nie kogoś tam, tylko mojego syna. Póki co jestem stanowczy w swoich przekonaniach i swej tolerancji. Rozmawiałem z nim w cztery oczy - tak jak ojciec z synem. Przyznał mi się do tego że jest gejem i że nie jest mu łatwo. Po skończonej rozmowie poszedłem do pokoju i rozpłakałem się jak dziecko. Nie dlatego, że mój syn jest gejem tylko dlatego, że on tak dużo musi cierpiecć. Jest dobrze wychowany, nie ma z nim kłopotów natury wychowawczej. Jest normalnym człowiekiem tylko że cały świat jest skierowany przeciwko niemu. Jako jego ojciec wziąłem jego stronę i wspieram go jak tylko potrafię najlepiej.
Wszędzie tyle nienawiści i zła. Mam pytanie. Dlaczego nawet kościół dyskryminuje tych ludzi. Przecież mamy kochać swych bliźnich a Jezus nie raz dał przykład swej ogromnej dobroci. Dlaczego Chrześcijanie nie potrafią Go naśladować.

Proszę Was o wszelkie uwagi i przemyślenia. Będę ogromnie wdzięczny. Postaram się także odpowiedzieć na Wasze pytania.


Cz maja 26, 2005 2:27
Zobacz profil
Avatar użytkownika