Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz mar 28, 2024 19:24



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
 Problem Boskości Jezusa 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Pn gru 16, 2013 16:42
Posty: 2
Post Problem Boskości Jezusa
Witam.

Zacznę od przedstawienia się i kilku słów o sobie, jako, iż jestem tutaj nowy. Obecnie studiuję dziennie Socjologię, studia I stopnia. Jestem na I roku. Jestem osobą wierzącą. Jednak Biblii całej nie przeczytałem - wynika to z mojego lenistwa i trudności tej Księgi. Filozofia leży w kręgu moich zainteresowań. Jednak ściślej powinienem powiedzieć "filozofowanie". Moja droga do zostania filozofem dopiero się zaczęła, także mam śladową ilość wiedzy na temat tych Wielkich, których dzieła cytujemy. Niemniej jednak, jestem także analityczny umysł. Potrafię dedukować i wyciągać wnioski. Z matematyką nigdy nie miałem problemów. No może tylko na studiach informatycznych - rok temu studiowałem informatykę, jednak poległem właśnie na matematyce.

Dzięki temu, na dzisiejszym wykładzie z Elementów Filozofii, wyrobiłem sobie już zdanie na omawiany temat. Jednak, jestem osobą, która nie lubi używać swojego instrumentu głosu przed szerszą publicznością; osobą, która ma nawet opory psychiczne przed zadzwonieniem po pizzę, zatem głosu na audytorium nie zabrałem. Jednak nie chcę, by mój pogląd zginął od tak porzucony. Być może komuś (np. wykładowcy) go jeszcze kiedyś przedstawię, oczywiście w formie pisanej. Jednak najpierw chciałbym zaczerpnąć opinii osób, które są bardziej obeznane jeśli chodzi o teksty źródłowe. Nie chciałbym przeto twierdzić czegoś co stoi w opozycji do Pisma Świętego lub używać argumentu, który został już obalony, no chyba, że udałoby mi się obalić to obalenie. Tak więc, chciałbym zaprosić Was do dyskusji.

Problemem, który chciałbym rozważyć będzie Boskość Jezusa. Oczywiście nie neguję jej tutaj.