Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Pt kwi 26, 2024 6:55



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Czerwony Szkaplerz Męki Pańskiej 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): So sie 28, 2010 13:45
Posty: 1
Post Czerwony Szkaplerz Męki Pańskiej
Witam,
jestem uczniem I klasy liceum i chciałbym przyjąć Czerwony Szkaplerz Męki Pańskiej.
jeśli chodzi o zakup, to nie ma problemu, gdyż można go kupić przez internet (http://www.kdc.pl/czerwony-szkaplerz_p3 ... 3207060002).
gorzej jest z założeniem go przez odpowiednią osobę duchowną, gdyż mieszkam w Tychach (okolice katowic), a z tego co mi wiadomo, to najbliższy klasztor lazarystów jest w krakowie..
próbowałem szukać informacji u wójka google jak to rozwiązać, ale nie znalazłem
byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mi podsunął jakieś rozwiązanie, gdyż bardzo mi na tym zależy


So sie 28, 2010 14:00
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 10, 2005 8:12
Posty: 2721
Post Re: Czerwony Szkaplerz Męki Pańskiej
Rozwiązaniem może być:
Czarny Szkaplerz Męki Pańskiej - zobacz u dołu strony:
http://www.passio.opoka.org.pl/html/onas.html
Wszelkie informacje na temat tego szkaplerza otrzymasz pisząc na adres:
biurormpm@poczta.onet.pl

_________________
Codziennie jeden cytat z nauczania ojców Kościoła – blog:
http://ojcowiewiary.blogspot.com/


Wt sie 31, 2010 17:25
Zobacz profil

Dołączył(a): Wt sty 04, 2011 12:01
Posty: 1123
Post Re: Czerwony Szkaplerz Męki Pańskiej
a jak jest z czerwonym też stałem się posiadaczem tego szkaplerza

1. Opis historyczny.