Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Pt kwi 19, 2024 18:41



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Matka Boska Koleczkowska 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): So wrz 03, 2005 17:37
Posty: 21
Post Matka Boska Koleczkowska
Witam wszystkich

Jestem studentem teologii na uniwersytecie warszawskim, i właśnie jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej. Jako temat obrałem sobie MATKĘ BOSKĄ KOLECZKOWSKĄ, jednak w internecie nie można znaleźć żadnych materiałów na jej temat.... czy mogę liczyć na waszą pomoc ?

z powarzaniem
Jan Pytong


So wrz 03, 2005 19:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 16, 2003 21:19
Posty: 5389
Post 
Chodzi Ci o Koleczkowo między Chwaszczynem a Gdynią, z tym stosunkowo nowym kościołem?

_________________
Nie nam, Panie, nie nam, lecz Twemu imieniu daj chwałę za łaskę i wierność Twoją...

Użytkownik rzadko obecny na forum.


So wrz 03, 2005 20:13
Zobacz profil

Dołączył(a): So wrz 03, 2005 17:37
Posty: 21
Post 
zielona_mrowka napisał(a):
Chodzi Ci o Koleczkowo między Chwaszczynem a Gdynią, z tym stosunkowo nowym kościołem?


tak chodzi mi o tą wioskę między gdynią a chwarzczynem [sam mieszkam w Trąbkach Wyższych]


So wrz 03, 2005 20:31
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sie 21, 2008 19:19
Posty: 12722
Post 
Chyba w Trąbkach Wielkich (koło Pruszcza Gdańskiego, jak rozumiem)?

_________________
Aby we wszystkim był Bóg uwielbiony


So wrz 03, 2005 20:47
Zobacz profil

Dołączył(a): So wrz 03, 2005 17:37
Posty: 21
Post 
jo_tka napisał(a):
Chyba w Trąbkach Wielkich (koło Pruszcza Gdańskiego, jak rozumiem)?


tak brzmi oficjalna nazwa wsi, jednak my ją nazywamy Trąbkami Wyższymi.


N wrz 04, 2005 12:03
Zobacz profil
Post 
Nie łatwiej byłoby sie wybrac do Koleczkowa osobiście i znaleźć materiały u źródła?.....daleko nie masz


N wrz 04, 2005 12:30
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 16, 2003 21:19
Posty: 5389
Post