Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Pt lis 07, 2025 3:54

Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
 NPR - zaszłam w ciążę od razu jak tylko zaczęłam :( 
Autor Wiadomość

Post NPR - zaszłam w ciążę od razu jak tylko zaczęłam :(
A dokładnie podczas podróży poślubnej... Przedtem dokładnie mierzyłam temperaturę, sprawdzałam śluz itp... I - nie udało się! :( Jestem załamana, bo jeszcze studiuję i musiałam przerwać pracę, żeby za wszelką cenę skończyć uczelnię (w ciąży studia dzienne i praca na pełen etat są niemożliwe do połączenia :( )
Urodzę - wiadomo, chociaż bardzo jest mi z tym źle. To nie teraz miało się stać. Ale co potem? Co robić, żeby znów od razu nie zajść w kolejną ciążę? Jestem jeszcze za młoda - uczę się, zaczynam pracę... :( Nie chcę mieć dziewiątki dzieci przed trzydziestką, ale nie chcę też rezygnować ze współżycia! Dopiero zaczynamy :(

Wt lut 20, 2007 21:05
Przedtem dokładnie mierzyłam temperaturę, sprawdzałam śluz itp... I - nie udało się!
z tego co wiem to po pierwsze: trzeba co najmniej 3 lat by z całą pewnością wiedzieć kiedy sie ma dni płodne a kiedy nie (tak przynajmniej czytałam), po drugie: NPR prowadzi się pod okiem instruktora od NPR, żeby wszystko dokładnie wiedzieć i nauczyć się posługiwać tą metodą (również to przeczytałam jak szukałam coś na temat NPR w internecie).

Wt lut 20, 2007 21:50
Tzn. jeśli chodzi o ten I punkt; to nie tyle chodzi o dni płodne i niepłodne ale o nauczenie się właściwego obserwowania, uczenia sie swojego organizmu, co kiedy wystepuje itp.

Wt lut 20, 2007 21:51

Jak długo prowadziłas obserwacje temperatury, śluzu itp.?
Potrzeba minimum roku obserwacji, żeby mieć pojęcie o swoim cyklu i żeby zacząć myślec na serio o NPR. Wiadomo, żadna metoda nie daje 100% pewności. Ale trzeba naprawde dużo czasu i szacunku do własnego ciała, żeby NPR mogło odnieść skutek