Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Cz lis 06, 2025 0:32

Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Rodzina katolicka? 
Autor Wiadomość

Post Rodzina katolicka?
Witam.Jestem uczniem gimnazjum, co prawda mieszkam tylko z matka ale wcześniej mieszkałem z ojcem.Raczej nie chodził do kościoła, nie szanowany ani nie praktykowano u mnie tradycji religijnych(Np. modlitwa przed obiadem, czytanie Biblii w czasie świąt(Wigilia).Zresztą teraz jest podobnie.Zapracowani rodzice mówią że nie mają czasu na kościół, choć deklarują że są katolikami.Krótko mówiąc zostałem wychowany w rodzinie laickiej.Jak to jest u Was?Podobnie, a może zupełnie inaczej?Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.

Cz lis 29, 2007 9:00

Ja byłem wychowywany w całkowicie rodzinie katolickiej. Cociaż zawsze chodziłem do kościola co niedziele tak naprawde życie z Bogiem rozpocząlem dopiero w wiekuokoło 16-17 lat. Troche późno uwzględniając fakt że mój tato był i jest animatorem grupy modlitewnej od ponad 20 lat

Mój ojciec za to wychowywał sie w ateistycznej rodzzinie a teraz jest dla mnie wzorem wielkiej wiary.

gg: 7686700 czekam również na prywatne dyskusje

Pt lut 22, 2008 2:26

Ja wychowałem się w rodzinie, gdzie nie było prawdziwej wiary. Była jedynie taka żeby nie mieć kompleksu odstawania od reszty - czyli co niedziel jedna godzina w kościele no i ew. jakieś jeszcze krótkie praktyki podczas świąt. No cóż... moi rodzice sami wiary nie otrzymali więc skąd ją mieli mieć? Jedyną wierzącą osoba była babcia która chodziło codziennie do kościoła i należała do franciszkańskiego zakonu świeckich. Potem za jej plecami słyszałem jak ja obgadywano mówiąc "łatwo jest całe życie przemodlić w kościele, też bym tak chciał(a)". To było z jakiejś dziwnej zawiści, a prawda jest taka, że babcia była jedyną osobą w rodzinie, która się w ogóle modliła. Choć zmarła przed moim nawróceniem, ja wiem, że ona je dla mnie wymodliła. A rodzice to nauczyli mnie tylko swoich nerwic.