Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Wt mar 19, 2024 12:52



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Pożądanie cielesne przed sakramentem małżeństwa 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Pn lis 05, 2018 22:40
Posty: 2
Post Pożądanie cielesne przed sakramentem małżeństwa
Szanowni forumowicze, chciałbym zwrócić się do Was z beznadziejnym problemem, który nie daje mi spokojnie żyć i czerpać radości z życia. To jest mój pierwszy post na tym forum, jeżeli dodałem go w niewłaściwym dziale bądź poruszono już tę samą kwestię, przepraszam i proszę o przeniesienie/usunięcie.
Jestem młodym człowiekiem, studentem. Uważam się za praktykującego Katolika, od zawsze pragnąłem żyć zgodnie z nauką Kościoła, wzory czerpiąc od św. Jana Pawła II. Życie układało mi się nadzwyczaj pomyślnie, do czasu, gdy dwa lata temu poznałem piękną Anię. Wiem co myślicie, powinienem się cieszyć, czym się martwić? Na początku było nam wspaniale. Jednak z czasem, gdy nasz związek zacieśniał się a my zbliżaliśmy się do siebie bliżej i bliżej, ta bliskość okazała się dla nas zgubna: Ania oznajmiła mi, że pragnie pójść ze mną do łóżka. Rzecz jasna nie byliśmy jeszcze w związku małżeńskim.