| Autor |
Wiadomość |
|
OlaEran
|
 Wiara a praca
Witam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc. Mam 23 lata i studiuję pielęgniarstwo. Kolega zaproponował mi pracę polegającą na zamieszczaniu w internecie artykułów napisanych na podstawie wypowiedzi i wywiadów z lekarzami. I tu zaczyna się mój problem. Jest to [...] który nie koniecznie zamieszcza artykuły zgodne z moją wiarą. Na przykład musiałam zamieścić artykuł o zakażeniach intymnych, albo o antykoncepcji.
Jak myślicie, czy powinnam tam pracować? Dodam, że pieniądze są mi potrzebne, w domu się nie przelewa.
Ola
Edit WIST
|
| Pn paź 20, 2014 12:15 |
|
|
|
 |
|
WIST
|
 Re: Wiara a praca
Problem trudny. Podobne pytanie moze sobie zadać ktos gdy pracuje np wmsklepie i musi sprzedawać alkohol, prezerwatywy, lub jego szefowie nie lubia strat i wola towar jakos wypchnac na sprzedaż.
pytanie tylko czy zawód jako sobie wybralas w ogole jeet wolnynod takich watpliwosci. Prawa tego swiata kloca się nieraz z zasadami moralnymi. Nie da sie tego uniknąć. A zarabiać trzeba. Nie wiem czy ktokolwiek moze dać Ci odpowiedz lub coś sugerowac. Trzeba robić to co się uwaza za wlasciwsze.
_________________ Pozdrawiam
WIST
|
| Pn paź 20, 2014 12:32 |
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
Ale gdzie artykul o zakazeniach intymnych kloci sie z wiara? Myslisz, ze w malzenstwie katolickim to niemozliwe? W idealnym - moze. Ale np rzezaczka mozna zarazic sie chyba nie tylko przez wspolzycie.
No i chyba lepiej wiedziec niz nie wiedziec?
|
| Pn paź 20, 2014 12:36 |
|
|
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
Antykoncepcja już się kłóci. Kwestia czy dana strona ma edukować, czy promować.
|
| Pn paź 20, 2014 12:47 |
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
No wlasnie. Jezeli artykuly informuja takze o negatywnych skutkach antykoncepcji to ja to popieram.
|
| Pn paź 20, 2014 13:02 |
|
|
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|