Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Wt mar 19, 2024 9:47



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Obawy o wiarę w przyszłości 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Pn gru 03, 2018 21:02
Posty: 25
Post Obawy o wiarę w przyszłości
Witajcie,
mam 16 lat i jestem wierzący (dość mocno). Wierzę w Boga, a także praktykuję wiarę- chodzę co miesiąc do spowiedzi, modlę się regularnie, studiuję teksty chrześcijańskie... Ogólnie jestem dość spokojny, wiele osób w tym wieku pije, pali, często też bierze narkotyki. Zdarzają się też przelotne kontakty płciowe. Mnie jakoś nie ciągnie do takich rzeczy i staram się unikać środowisk w których praktykuje się takie rzeczy. Ostatnio przeczytałem w internecie, że w tym wieku i tak do ok. 25rż ludzie się mogą "wyszaleć", potem i tak wrócą do wiary, a nie będzie już ich ciągnęło do tego, bo będą to mieli za sobą. Słyszałem też, że osoby "grzeczne" w późniejszym wieku poszukują takich prymitywnych rozrywek i grzeszą bardziej niż Ci, którzy już się "wyszaleli"... Czy w związku z tym powinienem wystawiać się na takie rzeczy? Przecież i tak później można się wyspowiadać i będę tak samo w łasce uświęcającej jak Ci pozostający stale blisko Boga. Dlaczego nie "korzystać z życia" , jak to mówią niektóre młode osoby. Myślicie, że rzeczywiście jeśli nie będę się upijał do nieprzytomności, ćpał i uprawiał seks z prawie nieznajomymi (nie mówiąc o przedmałżeńskim) to w przyszłości będę chciał grzeszyć bardziej?
Szymon


N wrz 22, 2019 21:12
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 27, 2009 14:07
Posty: 8227
Post Re: Obawy o wiarę w przyszłości
Arqel napisał(a):