Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest N cze 16, 2024 15:04



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Książki 

Czy czytacie książki z biblioteki
tak 1-2 książkina miesiąc 16%  16%  [ 8 ]
tak 3-6 książek na miesiąc 25%  25%  [ 13 ]
tak 7-12 książek na miesiąc 4%  4%  [ 2 ]
nie czytam kupuję w sklepie 14%  14%  [ 7 ]
różnie 41%  41%  [ 21 ]
Liczba głosów : 51

 Książki 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 15:31
Posty: 2652
Post Książki
Chciałam się dowiedzieć jak w tak wspaniałym towarzystwie jakim są użytkownicy tego forum :biggrin: przedstawia się sprawa czytania książek/chodzenia do bibliotek

Ponieważ studiuję Informację Naukową i mam takie skrzywienie :lol:

_________________
Obrazek Obrazek


Pn sty 03, 2005 17:00
Zobacz profil YIM
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 15, 2004 15:31
Posty: 2652
Post 
PS przedostatnia opcja oznacza że czytacie tylko książki kupione w księgarniach

_________________
Obrazek Obrazek


Pn sty 03, 2005 17:02
Zobacz profil YIM
Post 

http://www.logos.astral-life.pl/ksiazki.htm
Co mam wybrać? :)


Pn sty 03, 2005 17:06
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 16, 2003 21:19
Posty: 5389
Post 
ojojjj... ja ostatnio dosc duzo czytam (ksiazek).

Zdecydowanie wszystkie podreczniki wyciagam z biblioteki...
Wszystkie ksiazki z zakresu programowania/komputerow/grafiki kupuje, ew. najpierw wypozyczam a potem kupuje...
wszelkie smieszne ksiazki sluzace do rozrywki w stylu Coelho - pozyczam od znajomych...
ksiazki z dziedzin, ktorymi sie zajmowalam/zajmuje rowniez kupuje, ew wazniejsze sprawy z nich wypisuje/kseruje.

W kazdym razie nie wiem na jaka odpowiedz sie zdecydowac ;)

Pozdrawiam :)

_________________
Nie nam, Panie, nie nam, lecz Twemu imieniu daj chwałę za łaskę i wierność Twoją...

Użytkownik rzadko obecny na forum.


Pn sty 03, 2005 18:14
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 16, 2003 21:19
Posty: 5389
Post