Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest N cze 16, 2024 19:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Modlitwa w akademiku? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lut 03, 2009 22:46
Posty: 37
Post Modlitwa w akademiku?
temat skierowany głównie do studentów ;)

Jest to możliwe? Można znaleźć spokój i ciszę by móc się swobodnie pomodlić? A może komuś udało się zorganizowac w jakiejś akademikowej grupie modlitewnej?

Przyznam, że sam czasem próbuję w warunkach domu studenckiego modlić się, ale nie jest to łatwe (Kraków AGH;)) jednak wolę poszukać lepszego miejsca w kościele, bądź na spacerze.


N lut 22, 2009 16:23
Zobacz profil

Dołączył(a): Śr lis 26, 2008 21:59
Posty: 39
Post 
Ja tez jestem studentem AGH i też mieszkam w akademiku (Kapitol) :D

Nie wiem, jak wygląda sytuacja u Ciebie, ale w moim przypadku nie jest tak źle... Ja akurat mieszkam na rogu i współlokatorów mam spokojnych, także w miarę jestem w stanie się modlić i uczyć (choć za ścianą sąsiedzi trzymają 400-watową basową tubę :P). Problem może co najwyżej stanowić trochę za niskie łóżko (nie da się normalnie klęknąć) :P

A co konkretnie Ci tak przeszkadza? Kumple z pokoju, częstotliwość imprez na korytarzu, metal przygrywający zza ściany?


N lut 22, 2009 18:39
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lut 03, 2009 22:46
Posty: 37
Post 
Ja jestem z Babilonu :) Tak się składa, że moi kumple rzadko bywają na uczelni ;) a poza tym ciągle jacyś sąsiedzi u nas są. Nie narzekam na to, ale jednak trudno u mnie o chwilę samotności. Raz odbyło się w moim pokoju kameralne spotkanie RAPPu i wyglądało tak jakbyśmy je na dworcu urządzili.
Miło, że komuś się udaje.
O klęknięciu na łóżku nawet nie ma mowy - sypiam na 'gałęzi'. :biggrin:


N lut 22, 2009 19:26
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 31, 2008 22:30
Posty: 1191
Post 
Gprre napisał(a):
Tak się składa, że moi kumple rzadko bywają na uczelni.

Nie bój żaby, wkrótce pewnie wrócą do domów... na stałe :P.