Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest So kwi 27, 2024 23:11



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 "Naprawd nie wierzysz w Boga? To smutne" 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So gru 10, 2005 22:06
Posty: 167
Post "Naprawd nie wierzysz w Boga? To smutne"
Wątek wydzielony z tematu "Jak rozmawiać z gimnalistami o..." w dziale Katecheza w szkole.
Pozdrawiam - moderator
____________


No cóż...Nie wiem,czy cos studiujesz,ale pomyśl o katechezie.Byłbyś w tym dobry.Masz ładne imię,skąd ci się wzięło to A.? Z lenistwa? :mruga:


Pt gru 16, 2005 23:53
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 7:39
Posty: 2702
Lokalizacja: Paragwaj
Post 
A. to skrót- od psaudonimu "artystycznego" i od nazwiska- ale oba raczej pozostaną tajemnicą.
Już studiuję- archeologię, która stawia sprawę dość jasno- st to w sporej części plagiat, czyli sam Bóg to też plagiat. Wniosek- prawdopodobnie Boga nie ma(nie mówimy tu o Jezusie, tylko o Bogu ojcu, ale to chyba temat, nie na temat). Dlatego nie mam zamiaru zostać:
a)katechetą
b)księdzem
Ad.a- katechete to najtrudniejszy ze wszystkich gatunków nauczycieli. Uczy przedmiotu abstrakcyjnego, wogóle nie liczącego się do średniej, nie wywże żadnej presji na uczniu i nie ma możliwości "szantażu" w celu zmuszenia go do posłuszeństwa, czyli z nim też się nikt nie liczy(moje doświadczenie). Po drugie dochodzę do wniosku, że samemu mając problemy z wiarą, bądź z czymkolwiek innym nie będę tego uczył.