Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest So sie 09, 2025 5:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 142  Następna strona
 Smoleńsk 10.04.2010 
Autor Wiadomość
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
Alus napisał(a):
gita napisał(a):
W katastrofie TU 154M zginęli wszyscy w podobnej katastrofie TU 204 nikt nie zginął, dlaczego???
http://newsweb.pl/2016/02/04/katastrofa ... wego-lasu/


Dawno już wyjaśniano różnice
http://www.fakt.pl/Wypadek-Tu-204-wszys ... 755,1.html

Prędkość samolotu TU 204 była znacznie większa od prędkości TU 154, dlatego w katastrofie TU 204 wszyscy/8 osób załogi/ przeżyli.
Bajka dla grzecznych dzieci, agentów Putina i lemingów, ale nie dla mnie.


Pn lut 08, 2016 11:55
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
gita napisał(a):
Alus napisał(a):
gita napisał(a):
W katastrofie TU 154M zginęli wszyscy w podobnej katastrofie TU 204 nikt nie zginął, dlaczego???
http://newsweb.pl/2016/02/04/katastrofa ... wego-lasu/


Dawno już wyjaśniano różnice
http://www.fakt.pl/Wypadek-Tu-204-wszys ... 755,1.html

Prędkość samolotu TU 204 była znacznie większa od prędkości TU 154, dlatego w katastrofie TU 204 wszyscy/8 osób załogi/ przeżyli.
Bajka dla grzecznych dzieci, agentów Putina i lemingów, ale nie dla mnie.

Nie wszyscy potrafią zrozumieć praw fizyki.


Pn lut 08, 2016 13:40
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 13, 2010 16:50
Posty: 7771
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
Jeśli nawet początkowa prędkość Tu-204 była wyższa od prędkości Tu-154, to zgadzamy się, że Tu-204 w końcu wyhamował? Inaczej szorowałby po brzozach do dzisiaj.
A skoro wyhamował to znaczy, że nie zatrzymał się w miejscu tylko jego prędkość spadała?
I w pewnym momencie była taka sama jak prędkość Tu-154?
Ale wtedy Tu-204 przy tej samej prędkości zachował się inaczej niż Tu-154?
Takie są prawa fizyki?

;)

_________________
Fides non habet osorem nisi ignorantem


Pn lut 08, 2016 14:09
Zobacz profil WWW
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
medieval_man napisał(a):
Jeśli nawet początkowa prędkość Tu-204 była wyższa od prędkości Tu-154, to zgadzamy się, że Tu-204 w końcu wyhamował? Inaczej szorowałby po brzozach do dzisiaj.
A skoro wyhamował to znaczy, że nie zatrzymał się w miejscu tylko jego prędkość spadała?
I w pewnym momencie była taka sama jak prędkość Tu-154?
Ale wtedy Tu-204 przy tej samej prędkości zachował się inaczej niż Tu-154?
Takie są prawa fizyki?

;)

Czyli wedle Ciebie cud mniemany.....Rosjanie swoich uratowali a Polaków zabili.....może także i lesie kabackim.


Pn lut 08, 2016 14:30
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 13, 2010 16:50
Posty: 7771
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
Nie piszę o żadnych cudach...
Wskazuję tylko dlaczego (tak myślę) gita pisze o bajkach.
Co do samej komisji.
Nie wiem jaki będzie wynik badań, ale mam nadzieję, że praca będzie rzetelna.

_________________
Fides non habet osorem nisi ignorantem


Pn lut 08, 2016 14:35
Zobacz profil WWW
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
Prawdziwa informacja o katastrofie TU 204
http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=4211
"Samolot miał oderwane skrzydło i kadłub przełamał się w dwu miejscach".


Pn lut 08, 2016 14:50
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
medieval_man napisał(a):
Nie piszę o żadnych cudach...
Wskazuję tylko dlaczego (tak myślę) gita pisze o bajkach.
Co do samej komisji.
Nie wiem jaki będzie wynik badań, ale mam nadzieję, że praca będzie rzetelna.

Wszak będą pracować sami fachowcy.....wszyscy bez znajomości zagadnień lotnictwa.


Pn lut 08, 2016 14:53
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 13, 2010 16:50
Posty: 7771
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
Tacy sami, jak w poprzedniej komisji.

_________________
Fides non habet osorem nisi ignorantem


Pn lut 08, 2016 15:21
Zobacz profil WWW
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
medieval_man napisał(a):
Tacy sami, jak w poprzedniej komisji.

Tia.......70% członków komisji Millera to lotnicy, eksperci lotnictwa......kontra 0 takich fachowców w podkomisji - podkomisji, bo z braku fachowców nie może nosić miana Komisja - wedle M_M równej klasy specjaliści.
To może zamiast rwać zeby u dentysty znów, jak przez wieki, wrócimy do kowala.....też "Fachowiec" :D


Pn lut 08, 2016 15:46

Dołączył(a): Pt gru 30, 2011 9:17
Posty: 11383
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
medieval_man napisał(a):
Jeśli nawet początkowa prędkość Tu-204 była wyższa od prędkości Tu-154, to zgadzamy się, że Tu-204 w końcu wyhamował? Inaczej szorowałby po brzozach do dzisiaj.
A skoro wyhamował to znaczy, że nie zatrzymał się w miejscu tylko jego prędkość spadała?
I w pewnym momencie była taka sama jak prędkość Tu-154?
Ale wtedy Tu-204 przy tej samej prędkości zachował się inaczej niż Tu-154?
Takie są prawa fizyki?

;)


Czyżby pozycja i położenie (w momencie osiągnięcia danej prędkości) nie miały znaczenia?

Śmiem twierdzić, że jesli jedne samochód zwalnia z 120 km/h do 60 km/h jadąc na kołach, a drugi poruszą się z tą drugą prędkością na dachu, to ten drugi będzie po zatrzymaniu się w gorszej kondycji.

_________________
Lubię Starego czasem, to też sprawia
że się wystrzegam otwartej z nim wojny
Przecież to piękne, gdy Pan tak dostojny
Tak z samym diabłem po ludzku rozmawia.


Pn lut 08, 2016 15:54
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 13, 2010 16:50
Posty: 7771
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
JedenPost napisał(a):
Czyżby pozycja i położenie (w momencie osiągnięcia danej prędkości) nie miały znaczenia?

Śmiem twierdzić, że jesli jedne samochód zwalnia z 120 km/h do 60 km/h jadąc na kołach, a drugi poruszą się z tą drugą prędkością na dachu, to ten drugi będzie po zatrzymaniu się w gorszej kondycji.

Ale tu chodzi o coś innego!
Tu-204 szorował po brzozach z prędkością zwalniającą od 500km/h do 0km/h.
W pewnym momencie szorował z prędkością 300km/h
Tu-154 szorował po brzozach z prędkością 300 km/h

W pewnym momencie obydwa samoloty miały więc taką samą prędkość szorując o brzozy.
Jeden (154) zawadzając o brzozę rzekomo stracił skrzydło, po czym obrócił się o 180 stopni. Drugi (204) zawadzając przy tej samej prędkości o brzozę nie stracił skrzydła i nie odwrócił się.
Jakieś wyjaśnienie?

_________________
Fides non habet osorem nisi ignorantem


Pn lut 08, 2016 16:21
Zobacz profil WWW
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 13, 2010 16:50
Posty: 7771
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
Alus napisał(a):
medieval_man napisał(a):
Tacy sami, jak w poprzedniej komisji.

Tia.......70% członków komisji Millera to lotnicy, eksperci lotnictwa......kontra 0 takich fachowców w podkomisji - podkomisji, bo z braku fachowców nie może nosić miana Komisja - wedle M_M równej klasy specjaliści.
To może zamiast rwać zeby u dentysty znów, jak przez wieki, wrócimy do kowala.....też "Fachowiec" :D

Ilu z tych ekspertów wcześniej badało jakieś wypadki?
Ilu z nich jest specjalistami inżynierami od wytrzymałości materiałów, zachowania się materiałów, inżynierami lotniczymi, ekspertami medycyny sądowej, ekspertami akustykami?
To, że ktoś jest lotnikiem nie znaczy, że jest ekspertem od wypadków, podobnie jak pacjent dentysty nie zna się na sprzęcie i technice dentystycznej.

_________________
Fides non habet osorem nisi ignorantem


Pn lut 08, 2016 16:27
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Pt gru 30, 2011 9:17
Posty: 11383
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
medieval_man napisał(a):
Ale tu chodzi o coś innego!
Tu-204 szorował po brzozach z prędkością zwalniającą od 500km/h do 0km/h.
W pewnym momencie szorował z prędkością 300km/h
Tu-154 szorował po brzozach z prędkością 300 km/h

W pewnym momencie obydwa samoloty miały więc taką samą prędkość szorując o brzozy.
Jeden (154) zawadzając o brzozę rzekomo stracił skrzydło, po czym obrócił się o 180 stopni. Drugi (204) zawadzając przy tej samej prędkości o brzozę nie stracił skrzydła i nie odwrócił się.
Jakieś wyjaśnienie?


Z filmu, który znalazłem, wynika, że wyrył w tym lesie korytarz, czyli prawdopodobnie siły z grubsza się równoważyły, bo samolot jest wszak symetryczny.

_________________
Lubię Starego czasem, to też sprawia
że się wystrzegam otwartej z nim wojny
Przecież to piękne, gdy Pan tak dostojny
Tak z samym diabłem po ludzku rozmawia.


Pn lut 08, 2016 17:13
Zobacz profil
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
medieval_man napisał(a):
Alus napisał(a):
medieval_man napisał(a):
Tacy sami, jak w poprzedniej komisji.

Tia.......70% członków komisji Millera to lotnicy, eksperci lotnictwa......kontra 0 takich fachowców w podkomisji - podkomisji, bo z braku fachowców nie może nosić miana Komisja - wedle M_M równej klasy specjaliści.
To może zamiast rwać zeby u dentysty znów, jak przez wieki, wrócimy do kowala.....też "Fachowiec" :D

Ilu z tych ekspertów wcześniej badało jakieś wypadki?
Ilu z nich jest specjalistami inżynierami od wytrzymałości materiałów, zachowania się materiałów, inżynierami lotniczymi, ekspertami medycyny sądowej, ekspertami akustykami?
To, że ktoś jest lotnikiem nie znaczy, że jest ekspertem od wypadków, podobnie jak pacjent dentysty nie zna się na sprzęcie i technice dentystycznej.

Mogę podobnie spytać - a który z podkomisji Macierewicza?
Żaden problem sprawdzić nazwiska stopnie, dorobek członków komisji Millera, wystarczy powszechnie używane google....ale trzeba najpierw chcieć.


Pn lut 08, 2016 17:33
Post Re: Smoleńsk 10.04.2010
Alus napisał(a):
Prawdziwa informacja o katastrofie TU 204
http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=4211
"Samolot miał oderwane skrzydło i kadłub przełamał się w dwu miejscach".

Oczywiście, że się przełamał, gdyż tam nie było wybuchów.
TU 154 nie przełamał się, a roztrzaskał na 60 tysięcy kawałków na skutek wybuchów i dlatego wszyscy zginęli.


Pn lut 08, 2016 17:39
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 142  Następna strona

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL