|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dominikab
|
 BADANIA DDA:-)
Witam serdecznie:-)
Jestem studentką psychologii i piszę pracę magisterską, można powiedzieć bardzo osobistą, a mianowicie na temat Dorosłych Dzieci Alkoholików. W przyszłości chciałabym pracować z DDA, na razie zamierzam stworzyć u siebie w mieście grupę samopomocową. W mojej pracy chcę zbadać jak DDA radzą sobie z konfliktami w swoich związkach. Kwestia trudności jest taka, iż trudno mi dotrzeć do osób badanych, a jak się już to udaje (na różnych grupach) dostaję mało zwrotów kwestionariuszy:(.
Szukam ludzi w związkach (formalnych lub partnerskich),u których mama, tata, albo oboje rodziców nadużywali alkoholu. Badanie polega na wypełnieniu kilku przesłanych przeze mnie kwestionariuszy. Wyniki są absolutnie anonimowe, chyba, że ktoś będzie swoimi wynikami szczególnie zainteresowany, chciałby się czegoś o sobie dowiedzieć-udzielam informacji zwrotnej. Będę niezmiernie wdzięczna za każdą pomoc. Jest to dla mnie ważne, bo zależy mi na ukończeniu tej pracy.
Pozdrawiam serdecznie
Dominika :]
P. S. kontakt ze mną: dombora@interia.pl lub dominkab@op.pl
_________________ dominika
|
Cz lut 15, 2007 23:15 |
|
|
|
 |
jaras
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 8:29 Posty: 10 Lokalizacja: Elbląg, Warmińsko-mazurskie
|
pamiętaj że internet może służyć ludziom do unikania leczenia syndromu dorosłego dziecka... czy innych czynników rozchwiania, nawet poprzez uczestnictwo w tematycznym forum, serwisie, czacie...
można zwyczajnie dzięki temu, że się udziela w takich miejscach w sieci po prostu trwać - takim ludziom nie pasuje żadna forma przyjżenia się sobie, mają przeważnie już jakieś doświadczenie z pracy nad sobą i wiedzą, że to zawsze coś ujawnia, a tego unikają, stąd może wynikać mały odzew