Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest N kwi 28, 2024 9:52



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Wytrwanie w powołaniu 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): So sty 20, 2007 11:59
Posty: 8
Post Wytrwanie w powołaniu
Jestem nauczycielem z powołania. Zupełnie świdomie wybrałam swój zawód i traktuję go właśnie jako powołanie. Przez długi czas przynosił mi on radość, ale od 2 - 3 lat jest zupełnie inaczej.. :-( Praca z ludźmi bardzo mi ciąży, nie potrafię dogadać się z młodymi, reaguję w swojej bezsilności krzykiem... Myślę, że jest to chyba kwestia mojego złego charakteru... Wiem, że Bóg mnie kocha, że to On postawił mnie w tym właśnie miejscu, ale nie potrafię tam trwać w radości :oops: Mam z tego powodu ogromne wyrzuty sumienia! Może ktoś miał kiedyś podobne rozterki i udało mu się przezwyciężyć kryzys...


So sty 20, 2007 13:16
Zobacz profil
Post 
Mysle, ze podobne "kryzysy" przechodzi kazdy, niezaleznie od drogi jaka wybral. Sa na pewno rozne sposoby rozwiazywania podobnych sytuacji. Mi najbardziej pomaga, kiedy moge nabyc dystansu i odpoczac od przymusu, ktory zaczynam w pewnym momencie odczuwac. Konkretnie najbardziej pomagaly mi rekolekcje zamkniete, kiedy przez tydzien nie musialam myslec o zadnych obowiazkach i mialam czas, zeby "uporzadkowac sie" wewnetrznie. Z tego co wiem, nauczyciele moga po ilus latach pracy wziac urlop na rok. Moze bylaby to mozliwosc dla ciebie?


N sty 21, 2007 13:44
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 18, 2004 15:45
Posty: 1883
Post 
to "wolne" nazywa się "Urlopem zdrowotnym" można go brać co 5 lat, na okres 12 miesięcy, musisz mieć zgogę dyrektora jednostki, oraz zaświadczenia od lekarza, ale uwaga: okres urlopu zdrowotnego nie wlicza się do ciągłości pracy.

_________________
Obrazek
"Przejmij mnie dreszczem Twojego Istnienia, dreszczem wiatru w dojrzałych kłosach..."
JP II


N sty 21, 2007 14:34
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): So sty 20, 2007 11:59
Posty: 8
Post