|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Spowiedź przed Wielkanocą
Autor |
Wiadomość |
smoczek92
|
 Spowiedź przed Wielkanocą
Witajcie  Mam 20 lat i jestem zwyczajną dziewczyną na co dzień studiuję i mam chłopaka. Mam problem, nie od dziś, ale od dłuższego czasu z tym, że zaczyna się on pogłębiać. Nie lubię chodzić do spowiedzi i pierwszy raz zdarza mi się, że nie chce iść zwłaszcza teraz przed tym świętem. Jak wiadomo dominują u mnie grzechy zw. z nieczystością. Przeważnie spowiadam się przed świętami kościelnymi i spowiednik zawsze pyta mnie czy robię to dlatego, że jest święto i tak wypada czy sama odczuwam taką potrzebę. I rzeczywiście - robię to, bo ludzie będą patrzeć na mnie jak na dziwadło czy kogoś gorszego, bo nie pójdę do komunii. Od ponad 3 miesięcy mama potrafi ze mną nie rozmawiać od momentu, gdy miała miejsce kłótnia. Była zła o to, że nocowałam u chłopaka. A przez ostatnie 2 lata wyjeżdżaliśmy na wakacje i też nocowaliśmy razem, nie u siebie, ale razem w innym miejscu. Teraz zostałam zwyzywana od najgorszych i jestem traktowana jak nie wiem kto w domu. Czuję się z tym okropnie. Nie obchodzi ich nic. Jest mi przykro- zero kontaktu, jestem zdana sama na siebie. Ale przez to zauważyłam, że dotychczas mama sterowała mną i byłam prawie jak jej własność - nie mogłam nic zrobić po swojemu, bo zaraz wybuchała awantura, albo się obrażała. Mam do niej żal, ogromny żal. Piszę o tym, bo ta spowiedź nie wniesie zmian do mojego życia. W okresie świąt potrafiła się do mnie nie odzywać, traktowała mnie za przeproszeniem jak szmatę. I chodziła w tym czasie do komunii. Nie potrafię znieść takiego zakłamania. Dlatego nie chcę iść do spowiedzi. Pewnie powiecie, że źle robię, ale ja nie czuję tego, czuję pustkę i brak zrozumienia. Czuję się samotna. Chłopak mnie wspiera w tym wszystkim, ale ta sytuacja jest absurdalna. Chciałam o tym napisać, żeby sobie jakoś pomóc.
|
Wt mar 26, 2013 19:27 |
|
|
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
 Re: Spowiedź przed Wielkanocą