Quantcast
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:02



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
 homoseksualizm - prośba o radę 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): N mar 06, 2011 13:39
Posty: 3
Post homoseksualizm - prośba o radę
Witajcie

Nazywam się Marcin, mam 23 lata, studiuję w dużym mieście. Jestem homoseksualistą (słowo „gej” wydaje mi się zbyt pretensjonalne). Płeć męska pociąga mnie mniej więcej od początku okresu dojrzewania, jednak już od lat wczesnego dzieciństwa byłem raczej inny niż pozostali chłopcy – najlepiej czułem się w towarzystwie koleżanek i to z nimi się przyjaźniłem, nie lubiłem sportu ani innych chłopięcych „domen”..

Pochodzę z katolickiej rodziny, wzorowo praktykującej i wiernej Kościołowi we wszystkim. Domyslacie sie pewnie, że nie było mi łatwo. Gdy zorientowałem się, co jest grane, zacząłem coraz bardziej zamykać się w sobie – wstydziłem się „tego” przed samym sobą. Codzienną modlitwę kończyłem z reguły słowami: „Panie Boże, spraw, abym nie był gejem”. Z czasem pojawił się strach – najpierw przed zdemaskowaniem, później bardziej egzystencjalny – przed samotnością do końca życia, odtrąceniem i oczywiście „kara Boską”. Na studiach (studiuję z dala od rodzinnego miasta) pojawiła się depresja – chyba zdałem sobie ostatecznie sprawę, że homoseksualizm mi nie minie. Byłem kłębkiem lęków, nie potrafiącym skupić się na zwyczajnych sprawach, zapłakanym i nienawidzącym siebie. Nie miałem nikogo bliskiego. Przestałem ufać Bogu – czułem się przez Niego odtrącony i zdradzony. W zasadzie miałem nadzieję, że wkrótce umrę – myśl o śmierci przynosiła mi ulgę.