Autor |
Wiadomość |
Anonim (konto usunięte)
|
Dobrze luki, skoro masz raporty: przytocz prosze roporty na temat wynikow poszczegolnych spolek PKP na koncu ub. roku, a potem raporty na temat stanu PKP sprzed prywatyzacji.
Nastepnie wyciagnij wnioski: przed prywatyzacja cale PKP bylo nierentowne. Teraz czesc spolek przynosi zyski. Takie cos jest nadrzednym celem ekonomicznym.
To, ze ogolnie rozbijanie na spolki jest nieekonomiczne, jest nieprawdziwym twierdzeniem. poniewaz jesli taki zabieg zostanie wykonany dla poprawienia rentownosci spolki, ktora rentowna nie byla, jest wtedy uzasadniony ekonomicznie.
Dla Twojej informacji: w ekonomii nic nie jest biale albo czarne. Slusznosc dzialania zalezy od okolicznosci, w jakich zostalo podjete.
Powtarzam jeszcze raz: jesli masz takie raporty - przytocz je.
Crosis
|
Cz sty 12, 2006 14:31 |
|
|
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
Raporty masz na stronie www.pkp.pl a wokół to grupa PKP jest zle zarządzanie od początku.
Traktowanie nas jako pasożytów ostatnio kupowałem bilet pani w kasie stwierdziła ze sprzeda biletu bo jej a co mnie obchodzi ze ona jej wyzwała mnie ze nie mam drobnych a co mnie obchodzi ze nie wydać kasy. A kiedyś jechałem pociągiem z Katowic do Rybnika tam była parodia obsługi skład był tylko do złomowania obsługa bardzo nie miła i z takim staniem PKP mam się rozwijać chyba nie trzeba robić porządki na samy dole szkolić obsługę pociągów i kas bo oni jak by są wizytówka firmą bo do samego prezesa nie mamy dostępu.
|
Cz sty 12, 2006 14:55 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
luki: chcesz rozmawiac na podstawie obserwacji, czy danych ekonomicznych?
Po pierwsze: rozbicie. Sa kasy PKP IC, sa kasy PKP PR. To raz. Dwa: pociagiem ktorej spolki jechales? Ja zazwyczaj poruszam sie PKP IC, oblsuga jest bardzo mila, komfort jazdy wysoki.
3: dworce: masz zamiar dyskutowac tylko na podstawie ograniczonych obserwacji?
Crosis
|
Cz sty 12, 2006 14:58 |
|
|
|
 |
A.
Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 7:39 Posty: 2702 Lokalizacja: Paragwaj
|
Cytuj: Ja zazwyczaj poruszam sie PKP IC, oblsuga jest bardzo mila, komfort jazdy wysoki.
Ty burżuju Ty!  Jak kumpla odprowadzam na PKP w dordze na PKS, to zawsze jak przechodzimy koło składów PKP IC oprócz tradycyjnych wyzwisk pod względem pasażerów, zawsze pada stwierdzenie:
"No popatrz tylko na nich, przecież oni mają jak w samolocie" 
_________________ Shame on the night for places I've been and what I've seen for giving me the strangest dreams But you never let me know just what they mean so oh oh so shame on the night alright And shame on you
|
Cz sty 12, 2006 15:07 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
Kiedyś nie było komórek i żyli
Jechałem PKP przewozy regionalne a bilety mogę te i te kasy sprzedać a co do ekonomicznych i obserwacji a co dworców to tylko oberwać a każdy chyba dworce obsługuje każdy z nas i może napisać jakie mam zdanie
|
Cz sty 12, 2006 15:09 |
|
|
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
A.: to, ze jezdze PKP IC, to nie znaczy ze pociagami InterCity.
Na przyklad pociagi TLK sa wlasnoscia spolki PKP IC - bilet kosztuje jak pospieszny + 3 zl miejscowka, szybkosc i czestotliwosc postojow pociagu Expresowego. Tak samo pociagi NEx - Nocny Express.
I InterCity nie wsiadam, bo raz, ze nie mialem tam znizki zolnierskiej (teraz nie mam nigdzie), a dwa... bo drogo
A nie, przepraszam, raz jechalem ICkiem na trasie Warszawa Centralna - Szczecin Główny. Coz - komfort genialny, obsluga swietna. W ogole obsluga Dworca Centralnego i sam dworzec bardzo mi sie podobaja.
luki: wiec zdecyduj sie, czy chcesz dyskutowac o kondycji ekonomicznej spolek PKP, a do tego potrzeba konkretnych danych, czy tylko poprowadzic luzna rozmowe na temat wygladu dworcow, oblsugi i pociagow.
Crosis
|
Cz sty 12, 2006 15:24 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
Ja się znam na PKP dużo czytam o PKP i dużo wiem wic nie pouczaj mnie kolego bo to nie ładnie a w tym temacie można pogadać o wszystkim co z tym tematem związane a jak ci przesadza to już twój problem
|
Cz sty 12, 2006 15:29 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
Nie przesadza mi, ale jak juz to przeszkadza.
I nie przeszkadza. Po prostu sam temat PKP to cos, o czym sie ksztalce. (studia). Ponadto, jakbys przeczytal mojego posta i dowiedzial sie, ze bywaly tygodnie, gdzie robilem okolo 10tys km PKP to zrozumialbys dlaczego o tym pisze.
Po trzecie - nie jestem Twoim kolega. I mam nick, prosilbym, zebys go uzywal.
Po czwarte: jesli zaczynasz pisac o spolkach i ujeciu ekonomicznym, to albo rob to konsekwentnie, jesli chcesz prowadzic merytoryczna dyskusje na poziomie, albo napisz, ze to tylko Twoje luzne dywagacje, pozbawione podstaw w danych ekonomicznych i ich analizie.
Crosis
|
Cz sty 12, 2006 15:32 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
Wiem co pisze bo pisze prace dyplomowa o PKP znam temat mam sporo materiałów na ten temat
|
Cz sty 12, 2006 15:37 |
|
 |
A.
Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 7:39 Posty: 2702 Lokalizacja: Paragwaj
|
Ok Crosis zwracam honor
Choć jak o trasie Warszawa-Szczecin, to moja kumpela rzadko jeżdżąc, nie jiedzie pociągiem, nie jedzie autobusem, ale... leci samolotem do Goleniowa 
_________________ Shame on the night for places I've been and what I've seen for giving me the strangest dreams But you never let me know just what they mean so oh oh so shame on the night alright And shame on you
|
Cz sty 12, 2006 15:44 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
Trasa Warszawa –szczecin jest dość ciekawa trasa dość długo się jedzie 8 godzin ale jest wygodny skład TLK ex czy IC lubię te trasę a do szczecina często jedzie super trasa prze puszcze notecką jeszcze lepsze trasa jest to jelenie Góry lepsze widoki i te tunel w górze
|
Cz sty 12, 2006 15:53 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
Ke? Najprostsza trasa Wa-wa Szczecin to:
Warszawa --> Konin --> Poznań --> Krzyż ---> Szczecin.
To jedyna trasa bez przesiadek i podroz trwa około 5 godzin. Do tego jest to jedyna trasa obsługiwano bezposrednio przez pociagi spolki PKP InterCity. (TLK, Ex, IC)
Crosis
|
Cz sty 12, 2006 22:49 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
z samego konia trwa podróży
Przyjazd Stacja Odjazd Czas postoju Czas podróży Kilometry
12.41 Konin
12.42 1 min - -
13.14 Września
13.15 1 min 0.33 h 51
13.54 Poznań Główny
14.04 10 min 1.13 h 100
14.28 Szamotuły
14.29 1 min 1.47 h 134
14.41 Wronki
14.42 1 min 2.00 h 152
15.04 Krzyż
15.05 1 min 2.23 h 184
15.20 Dobiegniew
15.21 1 min 2.39 h 207
15.39 Choszczno
15.40 1 min 2.58 h 239
16.03 Stargard Szczeciński
16.04 1 min 3.22 h 274
16.20 Szczecin Dąbie
16.21 1 min 3.39 h 299
16.37 Szczecin Główny
- - 3.56 h 314
Połączenie Konin - Szczecin Główny
odległość: 314 km
czas przejazdu: 3.55 h
[...]
[...] - od rozkładów jazdy i cen biletów jest stronka PKP - tu ich wklejać nie potrzeba... - jo_tka
|
Pt sty 13, 2006 0:16 |
|
 |
Anonim (konto usunięte)
|
No i gdzie tam tunele?
I zielona gora?
Crosis
|
Cz sty 19, 2006 15:39 |
|
 |
A.
Dołączył(a): Śr cze 08, 2005 7:39 Posty: 2702 Lokalizacja: Paragwaj
|
Też mnie zastanawia gdzie na takiej trasie są tunele... No chyba, że używasz latającego tramwaju(sorry, nie mogłem się powstrzymać).
Mi sie wygodnie jechało autobusem szynowym, ale to tylko dlatego, że w doborowym towarzystwie
A całkiem niedawno, jakoś przed świętami, dokładnie 22 grudnia wkręciliśmy się na imprezę oddania do użytku kolejnego autobusu szynowego, niestety w TV nie bylliśmy 
_________________ Shame on the night for places I've been and what I've seen for giving me the strangest dreams But you never let me know just what they mean so oh oh so shame on the night alright And shame on you
|
Cz sty 19, 2006 15:55 |
|
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|