Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest N sie 09, 2020 15:37

Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Samotność a powołanie 
Autor Wiadomość

Post Samotność a powołanie
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Jestem studentem i zmagam się z problemem samotności.Jakoś tak się moje życie układa , że nie miałem jeszcze dziewczyny.Kiedyś spotykałem się dosyć krótko z pewną dziewczyną , niestety nie przerodziło się to w związek , ponieważ dziewczyna bawiła się moimi uczuciami i zerwaliśmy kontakt.Przez długi czas prosiłem Boga o dziewczynę , lecz ostatnio moja relacja z Bogiem wzmocniła się i zacząłem po prostu słuchać zamiast prosić.Pojawiają się w mojej głowie myśli na temat drogi zakonnej i powołaniu jako brat zakonny( kapłaństwo chyba mnie nie pociąga w takim stopniu) w jakimś zakonie opiekującym się chorymi, ponieważ od zawsze pociągał mnie świat medycyny.Do tego stopnia ,że kiedyś myślałem poważnie o medycynie ,ale ostatecznie studiuje inny kierunek (paramedyczny) i nie marzę obecnie o byciu lekarzem.Jednocześnie nie mam marzeń dotyczących mojej przeszłości tzn nie widzę się jako mąż i ojciec i chyba nigdy jakoś nie wybiegałem w przyszłość myślami pod tym względem.Nie ukrywam , że chciałbym mieć wierzącą żonę i zbudować rodzinę opartą na Bogu i przykazaniach , ale w mojej głowie pojawia się jakaś myśl,że Bóg chce ode mnie czegoś innego ,niż od wszystkich ludzi.Nie chcę ,aby te myśli były ucieczką od normalnego życia rodzinnego i trudów z nim związanych w tym zlaicyzowanym świecie
Co powinienem zrobić bo czuje się pogubiony
Dziękuje z góry za wszelkie rady

N lip 05, 2020 21:09

Post Re: Samotność a powołanie
Mikerd napisał(a):
Jednocześnie nie mam marzeń dotyczących mojej przeszłości tzn nie widzę się jako mąż i ojciec i chyba nigdy jakoś nie wybiegałem w przyszłość myślami pod tym względem.
Nie ukrywam , że chciałbym mieć wierzącą żonę i zbudować rodzinę opartą na Bogu i przykazaniach

Skończ najpierw studia i wtedy pomyśl co dalej.