Kontrowersyjna reklama ciuchów marki "House"
| Autor |
Wiadomość |
|
Bartas
Dołączył(a): N wrz 24, 2006 18:13 Posty: 2267 Lokalizacja: Poznań
|
 Kontrowersyjna reklama ciuchów marki "House"
Myślę, że to jest dobre miejsce na podjęcie tego tematu.
Od jakiegoś czasu zauważam w swoim mieście kontrowersyjne billboardy reklamujące ciuchy marki House. Zastanawiam się do czego zmierzał autor tej reklamy, pokazując człowieka, który na jednym zdjęciu trzymał różaniec, tym widniał napis "strzeż mnie, Ojcze", na drugim zaś trzyma dwa palce przytknięte do ust, a z nich wysuwa język i przy tym jest napisane "69 sposobów, jak nie utracić dziewictwa". Co Wy o tym myślicie?
_________________ [i]Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam[/i] :)
|
| Śr mar 19, 2008 12:37 |
|
|
|
 |
|
Mroczny Pasażer
Dołączył(a): Cz gru 07, 2006 8:54 Posty: 3956
|
 Re: Kontrowersyjna reklama ciuchów marki "House"
Bartas napisał(a): Co Wy o tym myślicie?
Stare jak internet.
_________________ "Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln
|
| Śr mar 19, 2008 12:45 |
|
 |
|
Stanisław Adam
Dołączył(a): Śr sty 11, 2006 14:23 Posty: 3613
|
 Re: Kontrowersyjna reklama ciuchów marki "House"
Bartas napisał(a): Myślę, że to jest dobre miejsce na podjęcie tego tematu. Od jakiegoś czasu zauważam w swoim mieście kontrowersyjne billboardy reklamujące ciuchy marki House. Zastanawiam się do czego zmierzał autor tej reklamy, pokazując człowieka, który na jednym zdjęciu trzymał różaniec, tym widniał napis "strzeż mnie, Ojcze", na drugim zaś trzyma dwa palce przytknięte do ust, a z nich wysuwa język i przy tym jest napisane "69 sposobów, jak nie utracić dziewictwa". Co Wy o tym myślicie?
Co ja o tym myślę?
Myślę, że pomysłodawca tej reklamy to nie wyżyta seksualnie świnia. A firma która tak się reklamuje, reklamuje się po świńsku (tu przepraszam nainteligentniejsze po człowieku stwożenia boże).
_________________
Gdy rozum śpi, budzą się po.twory.
|
| Śr mar 19, 2008 13:58 |
|
|
|
 |
|
Stanisław Adam
Dołączył(a): Śr sty 11, 2006 14:23 Posty: 3613
|
Za dużo jestem w internecie. Bezwiednie przyswajam www-standardy i zaczynam walić błędy jak wykształciuchy.
Oczywiście powinno być "stworzenia". 
_________________
Gdy rozum śpi, budzą się po.twory.
|
| Śr mar 19, 2008 14:02 |
|
 |
|
Rojza Genendel
Dołączył(a): Cz lip 26, 2007 17:46 Posty: 2030
|
Ponieważ firma House sprzedaje brzydkie, fatalne jakościowo i drogie ubrania, to musi czymś przyciągnąć uwagę.
Uważam że to żałosne.
_________________ Jestem panteistką. "Nasze ciała są zbudowane z pyłu pochodzącego z gwiazd (...) Jesteśmy dziećmi gwiazd, a gwiazdy są naszym domem. Może właśnie dlatego zachwycamy się gwiazdami i Drogą Mleczną." (Carl Sagan)
|
| Śr mar 19, 2008 21:54 |
|
|
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
A ja myślę, że autor tej reklamy trafił idealnie w grupę celową. Z marketingowego punktu widzenia jest to idealna opcja. Kontrowersyjna. Zapadająca w pamięć. Po prostu perfekt.
Ja osobiście w obraniach tej firmy nie chodzę. I nie chodzi o reklamę, chodzi o styl. W takim się nie łapię. Co nie zmienia faktu, że biorąc pod uwagę grupę kliencką firmy oraz poszerzając ja do grupy celowej reklama jest jak najbardziej ok. W sensie dla mnie. Oczywiście katolików może ona obrażać i mają oni prawo protestować. Ale w całościowym ujęciu trafia ona do ludzi, do których miała trafiać. Za teorię 5+.
Crosis
|
| Śr mar 19, 2008 22:54 |
|
 |
|
Mroczny Pasażer
Dołączył(a): Cz gru 07, 2006 8:54 Posty: 3956
|
Mnie tylko zastanawia czemu ci wielce odważni marketingowcy nie odważą się zrobić reklamy ośmieszającej islam. Boją się? Ojej biedne tęgie głowy.
_________________ "Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln
|
| Śr mar 19, 2008 22:58 |
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
Bo nie opłaca się ośmieszać coś, co nie jest popularne.
Crosis
|
| Śr mar 19, 2008 23:00 |
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
Ten jak zawsze - Crosis. Bez silenia się na uzasadnienie, bez samodzielnego dostrzegania innych stanowisk. Ot taka klasyczna marketingówka w Ciebie - głośno z przygłupim pouczaniem wygłaszanie bzdurnych opinii. To Ty nie możesz ruszyć sam z siebie móżgnownicą i pomyśleć, że szczyty intelektu ta reklama nie sięga ale to pikuś. Ważniejsze, że nie dostrzegasz sam z siebie, że pewne grupy mogą to zinterpretować jako brak szacunku (tak tak, potrzeby marketingowców nie są najważniejsze) ale też że to wcale nie znaczy ze reklama ma nie zaistnieć, raczej że mamy tu klasyczny problem różnych typów wolności, które się wzajemnie wykluczają.
Ale nie , ty musisz bezmyślnie papryczyć. Zobaczyłeś reklamę i z faktu że ona jest wywnioskowałeś, że bezbłędnie musi trafiać w grupę docelową. A co ty o tym wiesz? Nie ma żadnych danych. Tak naprawdę w ten sposób jak Tyś to zrobił można wszystko potraktować. Jest coś widowiskowe - trafia w 100% w grupę docelową. Głupie, marketingowe, bezsensowne pierdolenie.
|
| Śr mar 19, 2008 23:19 |
|
 |
|
Mroczny Pasażer
Dołączył(a): Cz gru 07, 2006 8:54 Posty: 3956
|
Crosis napisał(a): Bo nie opłaca się ośmieszać coś, co nie jest popularne.
Crosis
Kiepskie wytłumaczenie tak jak już kolega wyżej napisał. I ja nie mówię tylko o Polsce, ale też o całym świecie. Ci wielcy odważnie marketingowcy nie odważą się na ośmieszenie islamu. Trochę z nich hipokryci no, ale cóż, cwani są bo katolicyzm ośmieszyli. Tylko, że dla mnie to raczej przejaw głupoty tych ludzi bo wyreklamować coś taką metodą każdy debil potrafi.
_________________ "Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln
|
| Śr mar 19, 2008 23:54 |
|
 |
|
whistle
Dołączył(a): N wrz 24, 2006 12:43 Posty: 275 Lokalizacja: Imielin
|
Nie trzeba być żadnym katolikiem, żeby zauważyć że coś tu nie gra. Do tego jak przeczytałem ustawę jaką chcieli do rządu wpuścić to juz wogóle wymiękłem..
Z Crosis się zgodzę że reklama spełniła swoją funkcję. Tylko za jaką cenę? Naprawdę byle osoba o inteligencji ukwiału potrafi dostrzec tutaj chamstwo i brak kulktury twórców.
Jedna z reklam, które my reklamujemy..
Piszemy na forum, w gazecie itp.
To tak jakbym stwierdził że jestem przeciętniakiem i chcąc się wybić poszedł na miasto, ściągnął spodnie itp.. Będę sławny, napiszą o mnie w gazecie, ktoś mnie zaprosi gdzieś.. ale nie przejmujmy się. Tacy znikają tak szybko jak się pojawili.
Możemy teraz czekać aż kochana firma wygra Nagrodę Darwina..
Najlepszym podsumowaniem będzie tutaj piosenka Pod Budą..
"Tokszoł"
Przybyło stołów bilardowych i na ulicach Ameryka Dokoła podgolone głowy i disco polo gra muzyka a w telewizji jakiś młodzik nie wiedzą diabli skąd się wziął w zasadzie nic mu nie wychodzi za to co chwilę krzyczy wow ! Wow ! Talk show Ktoś przed kamerą spodnie zdjął Nie wstydzi żadnej się rozmowy i jest niezwykle kontaktowy wow ! Talk show ktoś przed kamerą spodnie zdjął powiedział ile razy może i z kim od wczoraj dzieli łoże Europejczyk a nie jakiś koł wow ! talk show A moja córka gdzieś w kąciku nad ważnym się zdaniem poci i nagle pyta mnie po cichu : tatusiu co ta za idioci więc myślę sobie głupia sprawa zaczynam bredzić coś o pracy wreszcie uczciwie odpowiadam to nasi córciu są rodacy Wow ! Talk show.....
_________________ "ktokolwiek nas spotyka od Niego przychodzi
tak dokładnie zwyczajny że nie wiemy o tym.."
|
| Cz mar 20, 2008 0:18 |
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
Za to Ty Miksturka musisz się jak zawsze unieść "świętym oburzeniem" na mojego posta. Ja po prostu stwierdziłem, że reklama doskonale wpisuje się w obecny trend marketingowy.
Zamiast się oburzać na reklamę zastanówcie się dlaczego w Polsce ta reklama skutkuje... Bo raczej to to o czymś świadczy. Zajmujecie się popytem ale zapominacie o podaży...
Crosis
|
| Cz mar 20, 2008 9:43 |
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
Tfu... zajmujecie się podażą, a zapominacie o popycie...
Crosis
|
| Cz mar 20, 2008 9:44 |
|
 |
|
Mroczny Pasażer
Dołączył(a): Cz gru 07, 2006 8:54 Posty: 3956
|
Crosis napisał(a): Zamiast się oburzać na reklamę zastanówcie się dlaczego w Polsce ta reklama skutkuje... Bo raczej to to o czymś świadczy. Zajmujecie się popytem ale zapominacie o podaży...
Dude, nie chcę Cię rozczarować, ale niestety ta reklama nie baudzo skutkuje.
_________________ "Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln
|
| Cz mar 20, 2008 9:54 |
|
 |
|
Anonim (konto usunięte)
|
Widziałeś rezultaty HOUSE? Bo ja nie. Sam fakt tego, że taka strategia jest próbowana świadczy o tym, że jest na to popyt. Nad tym się trzeba zastanowić.
Crosis
|
| Cz mar 20, 2008 12:29 |
|
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|